خفن ترین کامیون وارداتی ایران tatra trucks

0

در این ویدیو کامیون تاترا بعنوان یک کامیون وارداتی خاص در نسخه کامیون تاترا فونیکس را مورد بررسی قرار داده ایم.
کامیون تاترا بعنوان یک کامیون معدنی و یک کامیون نظامی به ایران در سری آخر واردات کامیون که در حال انجام است ،وارد شده است.

قیمت کامیون تاترا مشخصات کامیون تاترا مجله کامیون سواران مجله ماشین سنگین انواع کشنده انواع کامیون در ایران انواع کامیون انواع کامیون نظامی

کامیون وارداتی تاترا

در این سری واردات کامیون ،تعدادی کامیون بسیار خاص و خفن به کشور وارد شده است که یکی از آنان کامیون تاتراست.

کامیون تاترا کامیون تخصصی تردد در مسیرهای صعب العبور و حمل و نقل های فوق سنگین در معابری است که هیچ خودروی دیگری قابلیت تردد در آن مسیر ها را ندارد.
کامیون تاترا در موارد مختلفی بعنوان کامیون معدنی ،کامیون حمل چوب از جنگل و کامیون نظامی به سفارش ارتش و ارگان های نظامی کشور های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همان طور که متوجه شدید کامیون تاترا نیز مانند بسیاری از کامیون وارداتی که در حال ورود به ایران هستند صرفا از طریق سفارش گذاری شرکت قابل خریداری هستند و به صورت تولید انبوه و فروش از طریق نمایندگی های اروپا مانند دیگر کامیون ها به فروش نمی‌رسد.
معمولا مصرف کنندگان تاترا با توجه به نیاز خود بر اساس حمل بار و مسیر هایی که باید کامیون تاترا تردد کند از طریق شرکت تاترا موتور سفارش گذاری را انجام می‌دهند.

کامیون تاترا فونیکس

تاترا فونیکس پرفروش ترین کامیون تاترا در دنیاست که در انواع تعلیق و محوربندی با توجه به سفارش مشتریان قابل خریداری است.
تاترا فونیکس با موتور ۱۱ و ۱۳ لیتری پکار و گیربکس دستی ۱۲ و ۱۸ سرعته زد اف آلمان قابل سفارش است.

در مشخصات فنی کامیون تاترا فونیکس را کاملا برای شما شرح داده ایم.
قیمت کامیون تاترا بعنوان یک کامیون وارداتی در ایران مشخص نیست هنوز اما در اروپا در نسخه های ۸ چرخ از ۲۰۰ هزار یورو قیمت آنان شروع می‌شود.

خدمات پس از فروش کامیون تاترا در ایران را پادرا دیزل بعنوان تنها نماینده انحصاری کامیون داف در ایران بعهده دارد و تمامی خدمات و اقدامات لازم جهت بکار اندازی کامیون های تاترا را می‌تواند انجام دهد.

نظراتتون راجع به این کامیون های بسیار خاص در ایران را برای ما بنویسید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.