معرفی کامیون الکتریکی اسکانیا جدید + عکس و مشخصات

0

تولیدکننده خودروهای سنگین تجاری سوئدی اسکانیا از خط جدیدی از کامیون اسکانیا الکتریکی با باتری الکتریکی که برای حمل و نقل منطقه‌ای طراحی شده‌اند رونمایی کرد .
اسکانیا نیز مانند دیگر شرکت های اروپایی با توجه به قوانین اتحادیه اروپا به سمت تولیدات کامیون الکتریکی اسکانیا رفته است.

مشخصات کامیون برقی اسکانیا

نسل جدید کامیون‌ برقی اسکانیا که به عنوان یک راه حل کاملا کلیدی ارائه می شود، طیف وسیعی از گزینه های پشتیبانی و خدمات از جمله شارژ، مالی، بیمه و نگهداری را ارائه می دهد.
انتظار می رود تولید کامیون‌ اسکانیا الکتریکی جدید در سه ماهه چهارم سال 2023 آغاز شود، اما از همین حالا در سال ۲۰۲۲ نیز می‌توان سفارش و پیش خرید را انجام داد.

اسکانیا راه حل های کامل مبتنی بر BEV را برای مسافت های طولانی حمل و نقل معرفی می کند. نسل جدید اسکانیا برقی که با کابین های خواب R یا S عرضه می شود، بخشی از این راه حل کامل است.
با 836 اسب بخار باتری نصب شده، اسکانیا الکتریکی ابزاری را برای یک تغییر گسترده در کامیون های برقی و عملکرد آنها در حمل و نقل مسافت طولانی فراهم می کند.

برد و قدرت اسکانیا الکتریکی

پیشرانه الکتریکی قدرت قابل توجه و گشتاور فوری را ارائه می دهد. عملکرد کاملا الکتریکی مداوم بدون انتشار واحدهای هیدرولیک و تبرید را امکان پذیر می کند. با برد 250 کیلومتری با یک بار شارژ، می‌توانید مسیرهای کوتاه و متوسط را با برق خالص طی کنید.

اسکانیا برای درازمدت برنامه‌ریزی کرده و مطمئن شده که باتری‌ها می‌توانند در آینده تغییر کاربری یا بازیافت شوند.
عملیات الکتریکی خودرو های تجاری بسیار پیچیده است. به همین دلیل، هر فروش کامیون برقی اسکانیا به عنوان یک راه‌حل سفارشی کلیدی ارائه می‌شود که شامل خدمات، راهنمایی و مشاوره بلندمدت، و همچنین پشتیبانی شارژ و انرژی می‌شود که به طور کامل با نیازهای شما سازگار است.با ارائه یک خط محرکه کاملاً جدید، باتری های بهبود یافته، قابلیت شارژ سریع تر و قدرتمندتر، برد 350 کیلومتر در 40 تن بار و برد 250 کیلومتر با حداکثر 64تن بار ارائه می‌دهند.

بسته‌های باتری اکنون در اسکانیا در داخل خانه مونتاژ شده‌اند تا کاملاً متناسب با شاسی تقویت‌شده و محل جدید رابط شارژ – در سمت چپ پشت درب راننده- باشند. سیستم گرمایش و سرمایش کاملاً بازسازی‌شده به هم متصل است، پیشرانه و اجزای باتری را در دمای عملکرد عالی خود نگه می‌دارد و امکان کنترل عالی آب و هوای کابین را فراهم می‌کند – دقیقاً از طریق پلتفرم‌های دیجیتال ما در دسترس شماست. آیرودینامیک کابین نیز با گسترش بادگیر بهبود یافته است تا اطمینان حاصل شود که هر اسب بخار حداکثر مسافت و برد را فراهم می کند.

مشخصات اسکانیا برقی

کامیون اسکانیا جدید نسل بعدی کامیون‌ برقی باطری بخشی از راه‌حل کاملی است که اسکانیا برای برق‌رسانی حمل‌ونقل جاده‌ای ارائه می‌کند که با کامیون اسکانیا 4×2 یا 6×4با کابین‌های خواب R یا S شروع می‌شود.

ک با قابلیت شارژ 375 کیلوواتی باطری های کامیون اسکانیا الکتریکی را می توان در کمتر از 90 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. در همین حال، استفاده حداکثری از 45 دقیقه استراحت اجباری راننده برای شارژ کامیون، برد عملیاتی خودرو را به حداکثر می‌رساند.
اسکانیا با 560 اسب بخار و حداکثر وزن ناخالص ۶۴ تن امیدوار است کامیون‌های جدید باتری‌دار را برای کربن‌زدایی سریع‌تر حمل‌ونقل جاده‌ای، به‌ویژه در مسافت طولانی طولانی فراهم کنند.
فرایند حمل و نقل
کریستین لوین، مدیرعامل اسکانیا گفت: «ما اکنون با ارائه فرصت‌های جدید برای طیف وسیعی از مشتریان و کل اکوسیستم حمل‌ونقل، دامنه خود را در هر بعد افزایش می‌دهیم. اسکانیا الکتریکی جدید بخشی از راه‌حل‌هایی هست که شامل تمام قابلیت‌هایی که صنعت حمل‌ونقل می‌خواهد می‌باشد.»

لطفا نظراتتون درباره کامیون های الکتریکی را برایمان بنویسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.