قیمت و مشخصات نیسان ورسا ۲۰۲۳

0

نیسان ورسا مدل ۲۰۲۳ با افزایش قیمت کمی عرضه شد، اما به لطف تجهیزات جدیدش این افزایش قیمت غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

قیمت نسخه پایین‌رده S این سدان کامپکت کوچک با جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی از ۱۵۷۳۰ دلار شروع می شود، که افزایش قیمت خیلی کمی نسبت به مدل ۲۰۲۲ با قیمت ۱۵۰۸۰ دلار داشته است. مشتریان می‌توانند ورسا S را با جعبه‌دنده متغیر پیوسته Xtronic نیسان نیز سفارش دهند. قیمت این نسخه از ۱۶۷۵۰ دلار برای مدل قبلی به ۱۷۴۰۰ دلار رسیده است.

همانند سال گذشته، نیسان ورسا ۲۰۲۳ در نسخه‌های SV و SR نیز قابل سفارش است. قیمت آن‌ها به ترتیب از ۱۹۰۲۰ دلار (با افزایش قیمت نسبت به ۱۷۸۹۰ دلار مدل قبلی) و ۱۹۷۲۰ دلار (با افزایش قیمت نسبت به ۱۸۴۹۰ دلار مدل قبلی) شروع می‌شود. به همه این مبالغ، هزینه تحویل در مقصد ۱۰۹۵ دلاری اضافه می‌شو‌د که نسبت به هزینه تحویل ۱۰۲۵ دلار در سال گذشته افزایش یافته است.

ورسا ۲۰۲۳ از برخی ارتقاهای جزئی نسبت به مدل قبلی بهره می‌برد. به عنوان مثال، این مدل به پد شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، هات اسپات WiFi داخلی و نمایشگر سرگرمی ۸ اینچی مجهز شده است. این سدان را می‌توان با پکیج S پلاس نیز سفارش داد که اپل کارپلی و اندروید اتو را در کنار چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی و صندلی عقب جمع‌شونده ۴۰/۶۰ به آن اضافه می‌کند.

سایر تغییرات شامل طراحی نمای جلو و جلوپنجره جدید، لوگوی جدید نیسان، رنگ خاکستری اسکای پرل و چرخ‌های ۱۷ اینچی به‌روزشده برای ورسا SR هستند.

ورسا ۲۰۲۳ به صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی مناسبی برخوردار است. از جمله این موارد می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از مسیر، ترمز خودکار عقب و دستیار نور بالا اشاره کرد. مشتریانی که خواهان ایمنی بیشتر هستند می‌توانند ورسا ۲۰۲۳ را با سیستم هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک از پشت سفارش دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.