عرضه کراس اوور بیوک الکترا E5 برای بازار چین

0

این خودروی شیک خاکستری بیوک الکترا E5 است. یک کراس‌اور برقی که آمریکایی‌ها برای بازار چین ساخته‌اند. این دومین محصول جنرال موتورز (مالک برند بیوک) بعد از کادیلاک GT4 است، که منحصراً برای بازار چین توسعه پیدا می‌کند.

پیشرانه برقی این خودرو توسط جی‌ام-سایت در ووهان ساخته می‌شود. توان خروجی آن معادل 241 اسب‌بخار است.“بیوک در حال حاضر سه خودروی NEV (وسیله نقلیه با انرژی نوین) در چین به فروش می‌رساند. مدل‌هایی که شامل Velite 7 EV که بر اساس شورولت بولت EV ساخته شده، Velite 6 EV و درنهایت Velite 6 PHEV. همه این خودروها در کارخانه مشترک جی‌ام-سایک ساخته شده‌اند. با این حال هیچ‌یک از خودروهای گفته شده، فروش خوبی ندارند. مدل ولایت 7 برای مشتریان چینی کوچک به نظر می‌رسد و ولایت 6 با بدنه‌ای شبیه به ترکیب استیشن و شاسی‌بلند هم کمی عجیب و غریب است. خودرویی که بیوک آن را یک MAV (خودروی چندکاره) نامیده است. بنابراین برای ورود به این بازار پررونق، بیوک‌های برقی باید محصولات جالب‌تری باشند. احتمالاً الکترا E5 یکی از آن‌هاست.

قرار است استفاده از نام «الکترا» منحصراً برای خودروهای برقی آینده شرکت باشد، که از الان می‌دانیم شامل یک سدان برقی و یک MPV برقی خواهد. سری جدید الکترا شاید به معنای پایان تولید سری ولایت باشد.

بیوک الکترا E5 بر اساس پلتفرم خودروهای برقی جی‌ام یعنی Ultium ساخته شده است. کابین آن کاملاً هوشمند و مجهز به نسل جدید سیستم‌های کمک راننده جنرال موتورز است.

این خودرو یک محصول 5 صندلی به حساب می‌آید که طول آن کمتر از 5 متر است. با حضور لاستیک‌های 18 اینچی و 20 اینچی (اختیاری) وزن آن به 2570 کیلوگرم می‌رسد.

پیشرانه برقی این خودرو توسط جی‌ام-سایت در ووهان ساخته می‌شود. توان خروجی آن معادل 241 اسب‌بخار است، که برای رسیدن به سرعت 180 کیلومتر برساعت کافی به نظر می‌رسد. پکیج باتری‌های با استفاده از فناوری یون سه‌گانه CATL تهیه شده است.

گفته می‌شود بیوک الکترا E5 در سه ماهه ابتدایی سال آینده به دست مشتریان چینی می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.