بخشنامه پیش فروش لاماری ایما آرین پارس موتور (اسفند 1402)

0

بدین منظور از متقاضیان دعوت به‌عمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ اقدام نمایند.

 LAMARI EAMA آگهی فروش خودرو سایت فروش لاماری ایما شرایط فروش لاماری شرکت تلاش خودرو ایرانیان فروش لاماری ایما قیمت لاماری x5 قیمت لاماری ایما مشخصات لاماری x5 مشخصات لاماری ایما معایب و مزایای لاماری نمایندگی لاماری در ایران

شرکت آرین پارس موتور با انتشار بخشنامه‌ای در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما، از متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو برای تکمیل روند ثبت نام دعوت به‌عمل آورد.

بخشنامه شرایط پیش فروش لاماری ایما توسط نمایندگی مونتاژ این خودرو در ایران منتشر شد؛ در این بخشنامه که شرح کامل آن در ادامه مطلب نوشته شده است، از متقاضیانی که در نوبت دوم طرح یکپارچه خودرو برای خرید خودرو لاماری ایما ثبت نام شده است درخواست شده تا بر اساس نوبت‌دهی صورت گرفته به تکمیل مراحل خرید خودرو بپردازند.
متقاضیانی که نوبت آن‌ها فرا رسیده است می‌توانند خودروی لاماری ایما را در ۵ رنگ سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز با موعد تحویل ۱۲۰ روزه دریافت کنند. بر اساس این بخشنامه هنوز قیمت نهایی محصول مشخص نشده و متقاضیان باید مبلغ ۷.۱۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به‌صورت علی‌الحساب به حساب این شرکت واریز کنند.

بخشنامه فراخوان پیش فروش لاماری ایما

در ادامه مطلب می‌توانید بخشنامه منتشر شده از سوی این شرکت مونتاژ کننده در خصوص شرایط پیش فروش لاماری ایما را مشاهده کنید:

هم‌وطن گرامی و نمایندگی‌های مجاز محترم شرکت مجتمع صنعتی آرین پارس موتور؛ با سلام و احترام؛ به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند پیرو پیش ثبت نام نوبت دو معرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت‌دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت به‌عمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ لغایت پایان روز یکشنبه مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت‌دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

طرح فروش فوری لاماری ایما (دی 1402)

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

 قیمت لاماری ایما ایکس  مشخصات لاماری ایما ایکس  آپشن های لاماری ایما  دفترچه راهنمای لاماری ایما  سیستم تهویه لاماری ایما  قیمت لاماری ایما  کروز کنترل لاماری ایما  لاماری ایما X  مصرف سوخت لاماری ایما  مشخصات لاماری ایما  شرکت آرین موتور پارس  تازه های خودرو در ایران

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روز کاری از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 1402/10/03 لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ 1402/10/07 به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.
همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش “استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

جزئیات فروش:

طرح فروش فوری لاماری ایما (دی 1402)

فروش فوری خودرو لاماری ایما (آبان 1402)

طرح فروش فوری خودرو لاماری ایما ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از فردا دوشنبه مورخ 1 آبان ماه 1402 آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از ساعت 11 صبح فردا 1 آبان ماه 1402 به مدت 6 روز فعال خواهد بود.

 LAMARI EAMA  آگهی فروش خودرو  سایت فروش لاماری ایما  شرایط فروش لاماری  شرکت تلاش خودرو ایرانیان  فروش لاماری ایما  قیمت لاماری x5  قیمت لاماری ایما  مشخصات لاماری x5  مشخصات لاماری ایما  معایب و مزایای لاماری  نمایندگی لاماری در ایران

فروش فوق العاده خودرو لاماری با تحویل 90 روز – مهر 1402

به استحضار متقاضیان نوبت دوم پاییز 1402 می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی ، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان ابن دسته از متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید .

بدین منظوراز متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی وبا موعد تحویل ٩٠ روز کاری از ساعت ١٠ صبح روزیکشنبه مورخ ١٤٠٢/٠٧/٠٩ لغایت پایان روز یک شنبه مورخ ١٤٠٢/٠٧/١٦ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما اقدام نمایند.

جزئیات فروش:https://cdn.iranjib.ir/images/fsiw4ginl4defjqtqogv.jpg

قیمت و شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما – شهریور 1402

شرکت تلاش خودرو ایرانیان همزمان با اعلام شرایط فروش لاماری ایما ویژه سامانه یکپارچه متقاضیان پائیز، علاوه‌بر خدمات نوین و متمایزی که به مشتریان خود ارائه می‌کند، ۳۰ سفر به جزیره زیبای کیش در نظر گرفته است.

تلاش خودرو ایرانیان مدتی است که نخستین شوروم اختصاصی و استاندارد لاماری را در شمال غرب تهران طبق استانداردهای برند مادر با کد 2103 تاسیس کرده است. بر همین اساس در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، خدمات نوین و متمایزی در قالب فروش غیر حضوری خودرو، ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور، خدمات پس از فروش تخصصی و استاندارد، کارگزار اختصاصی تعویض پلاک را درنظر گرفته است. اکنون این مجموعه برای خریداران و واجدین شرایط خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه ویژه متقاضیان پائیز، به قید قرعه سی سفر به جزیره کیش به همراه خانواده (اعضای درجه یک) در نظر گرفته است.

این شرایط از نوع فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی و تحویل فوری است. در این شرایط خودرو لاماری ایما با قیمت یک میلیارد و 431 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری خواهد بود. این شرایط از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 27 شهریورماه در دسترس مشتریان خواهد بود. متقاضیان تا روز دوشنبه سوم مهرماه 1402، فرصت شرکت در این شرایط فروش را دارند.

جدول شرایط فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت:

 خودرو مدل قیمت مصرف کننده رنگ‌های موجود موعد تحویل سود مشارکت سود انصراف جریمه تاخیر در تحویل خودرو روش پرداخت
لاماری ایما 1402 یک میلیارد و 431 میلیون تومان سبز ، خاکستری ، قرمز ، سفید ، مشکی 90 روز کاری 36 درصد سالیانه نقدی

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و موجودی خودرو می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱-۲۲۳۸۶۳۱۴ و ۰۲۱-۲۲۳۸۶۳۱۹ و ۰۲۱-۲۲۳۸۶۲۹۷ و ۰۹۰۵۳۵۵۱۶۵۶ و ۰۹۰۵۳۵۵۱۶۶۰ و ۰۹۰۵۰۲۸۶۱۸۳ تماس حاصل فرمایند و یا به صورت حضوری به نمایندگی 2103 لاماری واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 مراجعه نمایند.

قیمت و شرایط فروش لاماری ایما – آذر ۱۴۰۱

فروش خودرو لاماری ایما آرین موتور با قیمت قطعی ویژه آبان ۱۴۰۱ به صورت قرعه کشی آغاز خواهد شد. شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به صورت قرعه کشی با شرایط ذیل اقدام نمایند.

تاریخ ثبت نام لاماری ایما از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ تا پایان روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

محصول قیمت مصوب (تومان) رنگ موعد تحویل
لاماری ۱.۰۹۴.۰۰۰.۰۰۰ سفید – مشکی – سبز ۹۰ روز کاری

سایت پیش ثبت نام: arian.iranecar.com در این شرایط فروش لاماری ایما با قیمت مصوب یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان عرضه می کند. همچنین قواعد قبلی فروش خودروها در سامانه یکپارچه برقرار است و مشتریان برای ثبت نام ایما باید به نکات اعلام شده دقت داشته باشند.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.