وقتی سئات اسکوتر برقی می‌سازد

0

شرکت خودروسازی اسپانیایی SEAT به طرز شگفت‌آوری با مدل Mo 125 خود توانسته سهم قابل‌توجهی از بازار اسکوترهای برقی را در اختیار بگیرد. حالا سئات با معرفی نسخه جدید این موتورسیکلت که با پسوند Performance شناخته می‌شود، تبدیل به یکی از پدیده‌های نمایشگاه EICMA شد.

پیشرانه نسخه پرفورمنس 7.5 کیلووات معادل 10.1 اسب‌بخار قدرت دارد. البته قدرت نهایی آن 11.5 کیلووات معادل 15.4 اسب‌بخار اعلام شده است. این عدد از حداکثر قدرت 9.4 و 12.1 اسب‌بخار ویرایش استاندارد بالاتر نشان می‌دهد. این ارقام باعث شده تا شتاب صفر تا 50 کیلومتر برساعت آن 2.9 ثانیه باشد که یک ثانیه سریع‌تر از Mo 125 استاندارد است.

در این ویرایش یک قابلیت افزایش عملکرد موسوم به e-Boost ارائه می‌شود، که به سبقت گرفتن‌های ناگهانی و بیرون آمدن از دست‌اندازها کمک می‌کند. در این ویرایش یک قابلیت افزایش عملکرد موسوم به e-Boost هم ارائه می‌شود، که به سبقت گرفتن‌های ناگهانی و بیرون آمدن از دست‌اندازها کمک می‌کند. این ویژگی به راکب این امکان را می‌دهد تا موتورسیکلت فوق به حداکثر سرعت 105 کیلومتر برساعت دست پیدا کند، که در قیاس با سرعت نهایی مدل قبلی با حداکثر سرعت 95 کیلومتر برساعت، کمی بهبود پیدا کرده است. استفاده از قابلیت e-Boost هر بار 30 ثانیه طول می‌کشد و در ادامه بعد از یک استراحت دو دقیقه‌ای دوباره در دسترس خواهد بود.

برای این اسکوتر مجموعه‌ای از ترمزهای جدید با دیسک‌های برند گالفر استفاده شده است. توان اضافی پیشرانه این محصول به لطف باتری‌های جدید لیتیوم یون با قابلیت جابجایی تامین می‌شود، که 5.6 کیلووات ساعت ظرفیت دارند. هم‌چنین ویرایش پرفورمنس فقط 4 کیلومتر پیمایش بیشتر را تجربه می‌کند، که حالا با یک بار شارژ به 137 کیلومتر رسیده است. شارژ کامل باتری‌های این اسکوتر برقی مانند مدل قبلی بین 6 تا 8 ساعت زمان می‌برد.

سئات می‌گوید قصد دارد Mo 125 Performance را در رنگ‌های آبی تاریفا و خاکستری بارسلون عرضه می‌کند و اولین نسخه‌های آن تا قبل از سه ماهه دوم سال 2023 به دست مشتریانش می‌رسد./باما

منبع : rideapart.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.