با خیره شدن به تلویزیون جرقه ای برای ثروتمند شدن در ذهنم روشن شد!

0

با قرار گرفتن در مسیر درست و عمل به نکات و راهکارهایی که در کسب ثروت برای شما سودمند است می توانید درآمد خود را افزایش دهید. من با فعالیت در حوزه تلویزیون که بسیار پر سود می باشد توانستم افزایش درآمد را تجربه کنم. در ادامه همراه من باشید تا با این حوزه بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون جیوه دار

هزینه خرید تلویزیون جیوه دار قدیمی بسیار بصرفه تر از تلویزیون با نسل جدید می باشد با پرداخت قیمت کمی می توانید برای اتاق نگهبانی یا سرایداری از این محصول استفاده کنید.

خرید تلویزیون قدیمی بصورت اینترنتی می تواند بسیار راحت باشد و با پرداخت هزینه کمتر از مغازه این محصول را خریداری می کنید و با توجه به سهولت استفاده این وسیله می تواند بسیار سریع در هر مکانی راه اندازی شود .

همچنین بدون نیاز به میز بکار خود مشغول شود که برخلاف تلویزیون جدید حتما باید بروی براکت نصب شوند یا بروی میز مخصوص قرار گیرند تا کار خودشان انجام دهند.

تلویزیون جدید وزن کمتری نسبت به تلویزیون پارس گروندیک قدیمی داشته که این خود مزیتی خوبی برای جابجایی بوده و با کیفیت بالایی که دارند می توان رنگهای واقعی را در آن مشاهده کرد.

تلویزیون سامسونگ

فاکتورهای مهمی باعث شده اند در هنگام خرید سیستم صوتی و تصویری از جمله تلویزیون سامسونگ با قیمتهای متفاوتی روبرو شوید قیمت سینما خانگی و تلویزیون ال ای دی سامسونگ بسته به مدل، امکانات، اندازه صفحه نمایش، تعداد بلندگوهای سیستم صوتی و غیره متفاوت می باشد.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید سینما خانگی باید به نکات زیر توجه کنید: سیستم پخش سینما خانگی: تا سال گذشته اکثر سینماهای خانگی فقط DVD  یا VCD  بوده اند، اما امروزه مدلهایی از سینما خانگی تولید شده اند که دارای دیسکهای سه بعدی و بلوری هستند و تصویر سه بعدی دارند مدلهای جدید سیستمهای صوتی و تصویری دارای وضوح تصاویری بالا هستند و پنلهای باریکی دارند.

توجه به اسپیکرها و اندازه پخش آنها: مهم ترین بخش یک سینمای خانگی اسپیکرها می باشد که در انواع مختلفی 1.7، ۱.۵ و ۱.۲ وجود دارد سیستم ۱.۲کاناله به صورت واقعی صدای استریو را دریافت می کند و سیستم ۱.۷ کاناله صدای بیش از حدی دارد به همین دلیل برای آپارتمانها مناسب نمی باشد.

تلویزیون پارس خزر

سیستمهای صوتی و تصویری خانگی در مدلهای مختلفی تولید می شوند و شما در هنگام خرید تلویزیون پارس خزر با میز تلویزیون روستیک می توانید با حق انتخاب بیشتری سفارش خود را انجام دهید که از انواع مختلف سینما خانگی می توان موارد زیر را نام برد:

  • این مدل سینما خانگی از یک آمپلی، یک ساب ووفر و ۵ اسپیکر تشکیل شده است که به صورت یک مجموعه همه اجزای آن به فروش می رسند.
  •  Sound Bars این مدل صدای سراوند واقعی را دارد و از چند واحد اسپیکر برخوردار بوده است و قیمت آن هم متوسط می باشد.
  • Component systems تمام انتخابهای شما مانند پلیر، اسپیکرها، رسیور صدا و تصویر، می تواند به اجزای این سیستم باز گردد و قیمت بالایی هم دارد.
  • Separates  در نوع سیستم خانگی و تصویری از پاور آمپلی و پری آمپلی فایرها به جای ریسیور می توانید، استفاده کنید و از قیمت نجومی برخوردار می باشد.

شناسایی ورودی و خروجی دستگاه: سیستمهای صوتی تصویری که دارای پخش کننده های بلوری می باشند دارای یک خروجی و یک ورودی و یا برخی از آنها دارای دو خروجی و دو ورودی می باشند ورودی اصلی پخش کننده HDMI به دیگر پخش کننده ها متصل می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.