فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش (آبان 1401)

30

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی ،کسورات فیش حقوقی فرهنگیان ، نحوه محاسبه فیش حقوقی فرهنگیان ، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان ،فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی ،نحوه گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان My.medu.ir معلمان و کارمندان و کارکنان آموزش و پرورش

واریز کلیه معوقات رتبه بندی و دو ماه ترمیم در حقوق آبان ماه اعمال خواهد شد .

همکاران عزیز پس از دریافت حکم، از سامانه حکم و فیش حقوق خود را چک بفرمایید .

وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه احکام را انتخاب کنید .

اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست .

رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است .

واریز حقوق آبان ماه دوشنبه ۳۰ ام از طریق سامانه پایا واریز خواهد گشت .

مبالغ پرداختی با حقوق آبان ماه

برقراری مزایای رتبه بندی از اول فروردین ۱۴۰۱ به میزان ۸ ماه ( مبلغ بند فوق العاده رتبه بندی در حکم ۱۴۰۱ را ضربدر ۸ کنید )

برقراری مبلغ ترمیمی دولت به میزان ۱۰/۰۵۹/۰۰۰ ریال از هفتم مهر ماه ۱۴۰۱

به همراه افزایش حق عایله مندی به مبلغ ۶/۱۱۰/۸۴۲ ریال

و افزایش حق اولاد به مبلغ ۲/۱۱۲/۳۹۰ ریال ( برای هر فرزند )

 اخبار آموزش و پرورش
 حقوق معلم چقدر است
 حقوق کارکنان دولت
 افزایش حقوق کارمندان
 زمان واریز حقوق کارمندان
 حقوق کارمندان
 بودجه وزارت آموزش و پرورش
 فیش حقوقی فرهنگیان

کسورات فیش حقوقی آبان ماه

۱ – کسر مبلغ علی الحساب به میزان ۳ ماه ( فروردین ، اردیبهشت و خرداد ) با عنوان برگشتی جبرانی در روی فیش همکاران

(توضیح اینکه چون ۹ ماه علی الحساب دریافت کردید و فعلا با کل احکام ۱۴۰۰ کاری نداریم ۶ ماه از ۹ ماه مربوط به ۱۴۰۰ بوده و این ماه فقط ۳ ماه برگشت داده میشود)

۲ – کسر مالیات

افزایش مالیات چون سیستم بصورت اتوماتیک از مبلغ جمع پرداختی ۴۰ میلیون ریال ( سقف معافیت مالیات ) را کسر و از مانده بقیه ۱۰ درصد در شهر و ۵ درصد در روستا ( فقط منطقه – روستاهای ناحیه دو ضریب محرومیت ندارند ) کسر میکنند .

۳ –  کسر مقرری ماه اول : بابت اعمال افزایش مبلغ رتبه بندی و ترمیمی ( طبق قانون اولین افزایش به صندوق بازنشستگی واریز میگردد )

۴ – کسری بابت افزایش حق بیمه سرانه به میزان ۲ درصد حقوق مشمول ( چند بند از احکام نه کل حکم ) و ۲ درصد کل معوقات از اول فروردین ۱۴۰۱ تا امروز )

۵ –  کسری بابت افزایش مبلغ صندوق بازنشستگی به میزان ۹ درصد حقوق مشمول و ۹ درصد کل معوقات از اول سال تا امروز

۶ – کسری بابت افزایش مبلغ صندوق ذخیره فرهنگیان ( ۳ ، ۴ ، ۵ ) درصد و به همان میزان معوقات از اول سال تا امروز

ممکن است شما دوست داشته باشید
30 نظرات
  1. هاشم می گوید

    معلمها فقط اعنراض می کنند از مزایای خودشون هیچی نمیگن.ماهی 22 تومن حقوق میگیرند هفته ای 3 روز کار میکنند همیشه هم از زمین و زمان طلبکارند

    1. !!!!! می گوید

      الشتباه نکن این 22 مال معوقات چند ماه هستش

  2. سیاوش می گوید

    درود ، بعید میدانم که نیت خیری پشت این کار باشه و بیشتر به نظر میاد گذاشتن فیش حقوقی یک معلم در شبکه اجتماعی برای ایجاد تفرقه و جلوگیری از مطالبه گری معلم ها ( و یا هر قشری از جامعه که فیش حقوقی پر و پیمان از آنها گذاشته شود ) بوده است.من شخصاً به عنوان یک پرستار با این بازی های کثیف و عوام فریبانه بخوبی آشنایی دارم. امیدوارم که مردم گول این اطلاعات مسموم را نخورند.

  3. مهدی می گوید

    سلام واقعا بقیه کارمندان دولت چقدر بیچاره آن. فقط به فکر معلم ها هستند با دو روز کار در هفته و بیش از 6ماه تعطیلات درسال دریافتی بیش از 15,,میلیون با کلی مزایا بیمه طلایی و … می گیرند ولی عملکرد ضعیف آموزش و پرورش کاملا محسوسه.

  4. محسن می گوید

    سلام این فیش مال کدوم معلمه من که ۳۰سال کار کردم دارم ۸میلیون میگیرم این فیش یا جعلی یا مال مدیران بالادسته

  5. معلم مستاجر می گوید

    خجالت بکشید دست از این سیاه بازی بردارید فقط از دولت وزرا و نمایندگان مجلس دروغ می شنویم چرا ؟فیش حقوق یه آبدارچی (استخدامی) بانک کنار فیش حقوق یه معلم بزارید تا مردم قضاوت کنند خدا لعنت کنه هرچی دروغگوی پست فطرت را

  6. یک انسان با حق برابر می گوید

    واقعا خجالت آور تا مقداری به حقو معلم‌ها اضافه میشه ریع اخبار میگه زیرنویس می‌کنند فیش میزارن
    در صورتی که فقط یک معلم میدونه اینا همه دروغه و چی پشت این قضیه است
    برای درک شعور کسی که بدون توضیحات واقعیت این فیش رو آپلود کرده متاسفم
    همچنین برای وزیر آموزش و پروش که نمیتونه از کارکنانش مراقبت کنه

  7. اشکبوس می گوید

    سلام؛ اکثرا بی سوادن …مخصوصا این معلمای جدید حق تدریسی که طرف با سن ۴۵ سال سن تازه استخدام کردن وهیچی هم بار علمی ندارند…بدبخت بچه های مردم…احتمالا هم فضانورد بشن…تشکر

  8. احمد می گوید

    سوالی که مسئولین بایستی از خودشان بپرسند :
    آیا در این کشور بزرگ یک فرهنگی پیدا می شود که از وضع موجود راضی باشد ؟
    شما با مردم و علی الخصوص قشر فرهنگی چه کردید ؟!

  9. صفرعلی می گوید

    این فیش را واسه چی گذاشتین ؟؟ منتظر بارگذاری فیش سایر کارمندان هستیم . سریع حذفش کنید

  10. چچچ می گوید

    حقوق تمام کارمندا رو قطع کنید و بدید به این قشر زحمت کش تا شای سیر بشن که دیگه از این همه زار زدن این جماعت خسته شدیم از کودکی تا الان الانم بچه هامون وامصیبتا .

  11. رسوا می گوید

    ,نشان دادن فیش حقوقی فرهنگیان بامعوقات چند ماهه چیزی جز از بین بردن چق معلم و آبروریزی بالا دستی ها نیست .( عرض خود می بری و زحمت ما می داری)

  12. مریم می گوید

    چندسال است که فرهنگیان مظلوم روبااین رتبه بندی سرکار گذاشتن بطوریکه خیلی ها ازجمله خودمن امسال خسته شدیم و تن به بازنشستگی دادیم درصورتیکه خیلی ها مونده بودن که این رتبه بندی شامل حالشون بشه اینا همه اش کلک دولتها بوده تا به این طریق کمبود معلم هاشون روجبران کنن چون چند سال بود که نیرونگرفته بودن ومیدونستن که توفاصله ی سالهای 1400تا1404باکمبود شدید معلم مواجه میشن حالا امسال اومدن هرچی مبلغ طرح امین و….بوده استخدام کردن وتوحکم رتبه بندی هم قید کردن مزایای رتبه بندی ومیگن وقتی بازنشسته بشی این مزایا قطع میشه خدافقط سراز کاراینادرماره وبس

  13. اااا می گوید

    خدا لعنتتون کنه که اینقدر دروغ میگید.
    اون از منادی که میگه حدآقل حقوق معلم ۱۶ تومنه، در حالی که حداکثرش هم به ۱۶ نمیرسه، حداقل پرداختی هم ۶وخرده ای است که به اندازه یک کارگر هم نیست.
    آمدید فیش حقوقی کسی که چند ماه حقوقش را ندادید را زدید، مثل اینکه بگید یه کارگر ۲۰ میلیون میگیره، در حالی که این پول سه ماه اونه، نه یکماه.
    چقدر حقه و فریب

    1. حسین می گوید

      چرا با کارگر مقایسه میکنی درسته حقوقتون کمه اما کارگر 2 برابر کار میکنع و حقوق کمتر میگیره

  14. اتیلا می گوید

    هیچی نگیم بهتره!چونکه هر روز بدتر از دیروز!فقط فشار مضاعف بر قشر کم درامد جامعه!ودر نهایت دروغهای شاخدار از دولتمردان دلسوز!وخالی کردن جیب مردم با هر ترفند وهر شیوهای!خشت اول که نهد معمار کج
    تا ثریا میرود دیوار کج!لازم نمیبینم توضیح بیشتری بدم!
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!
    مشکل مردم فقط!در یک کلمه خلاصه میشود!
    جهل!

  15. اشیل می گوید

    من میگویم! که خواهشا اگر از دولت ۱۳ بر میاید جلو یکی از اختلاصهای دولتمردان که هزران از این
    اختلاصها در چند سال گذشته دیدیم وشنیدیم را بگیرد وبه قشر زحمت کش فرهنگی یه گوشه چشمی بیاندازد!نه اینکه ۳۰ درصدحقوق افزایش دهد!ازطرفی ۳۰۰درصد اجناس وکالاهای ضروری مردم واقشار کم درامد اضافه کند وجار بزند که ما فساد سیستماتیک نداریم وتورم در کشور ما الحمدلله تک رقمی شده!فقط از این متعجبم که چرا دولتمردان ما که دم از مردم سالاری دینی میزنند!چطور اینقدر راحت دروغ میگویند!ایا خبر از شکم های گرسنه وسفرهای خالی وجیب خالی مردم ندارند؟!یعنی میشود؟ایا از هزینه های سرسام اور درمان ودارو ندارند!هرکس که حق به کارهای این اشخاص میدهد!کافیه بیاد رودر رو براش توضیح بدم که من همسرم در اوج جوانی بخاطر نداشتن هزینه های سنگین درمان سرطان ونبودن داروهای تخصصی وهزار هزار مشکلاتی که سر راهم بود و ۴سال و۴ ماه مثل شمع جلوی چشمام اب شدو درنهایت ازبین ما رفت وفقط خرد شدن خودم وحسرت اینکه نتانستم از عهده این بار سنگین بر بیام!بعد دولتمردان!که حیف اسم مرد که اونا یدک میکشن!فقط دروغ ودروغ ودروغ تحویل مردم میدن!اری اگر چنین مشکلی برای اقایان پیش اید!بهترین پزشک بهترین بیمارستانها درخارج از کشور وهر نوع دارو ودرمان که وجود داشته باشه برای این اقایان در اسرع وقت حاضر واماده میباشد!الیته این موارد که نوشتم خواستم بگم که همه دولت ونیز نماینده های ملت همه فقط دروغ میگویند وتا مادامی که در راس کار هستند فقط به فکر خودشان واطرافیان خودشان هستند واحیانا اگر چیزی تهش بماند!واگر اندازه ارزن هم وجدانی وانصافی اگر باشد!انهم با هزار شرط واما واگر شاید شاید چیزی به این مردم که این همه سال به امید روزهای خوب نشستند!مرحمت بفرمایند!که بعید میدانم !به هر حال خشت اول که نهد معمار کج
    تا ثریا میرود دیوار کج!اگر خواننده عزیز شما هم مثل من درد کشیده ای وسینه سوخته ای میدانی که در چه برزخی گیر کرده ایم وسرگردان در این وادی با افکارهای پوسیده وخرافات به دنبال کدام مدینه فاضله حیرانیم!مشکل در یک کلمه خلاصه میشود!جهل!

  16. رضا می گوید

    سلام
    شما یک هفته بیا سر کلاس درس اگر تونستی دوام بیاری نامردم حقوق را کامل تقدیم نکنم

  17. ابولولو می گوید

    برای یک فرهنگی که نصف سال تحصیلی را تعطیلات هستند و در گردش و تفریح و به اصطلاح خودشان به ریکاوری مشغول هستندحقوق بالایی پرداخت می‌شود. کار معلمی سخت و طاقت فرسا ست . فقط شغل قشر کارگر است که شغل تن پروری و راحت جان است .

    1. ناشناس می گوید

      سلام . آواز دهل از دور خوش است
      اگر یه هفته در سر کلاس دوام بیاوری اون‌موقع میگم

      “چند مرده حلاجی ” اگر معلمی شغل راحتی بود چرا نتونستی ! الان بعد از ۳۰ سال تلاش دیسک گردن گرفتم و اعصابم بهم ریخته و…‌

      1. وطنم پاره تنم معلم بازنشسته می گوید

        ننگتان باد با تفرقه بین مردم و قرار دادن مردم روبروی فرهنگیان که حاکی از ترس قدرت فرهنگیان می‌باشد و با دروغ پراکنی شما
        تمام مردم فهیم رسانه هایشما و اهداف شما را خوب می‌شناسند آبروی خود را بیش از این نبرید و بدانید با انتشار این مطالب اخبار های شما هر روز در ایران بی ارزش تر میشود

  18. محمد می گوید

    درهمه جای دنیا حقوق ومزایای معلمان و بهداشت ودرمان بالاست چرا که معلم آینده ساز جامعه است و بهداشت ودرمان امید دهنده و تامین کننده سلامتی جامعه. متاسفانه از سال 57 این دوقشر کمترین حقوق و مزایا را دریافت کردند و بسیاری از آنان بعداز بازنشستگی از داشتن مسکن محرومند.

  19. علی صالحی می گوید

    سلام علیکم این دهلی که دولت به دست گرفته و چندساله درتمام رسانه های دنیابحث ازرتبه بندی معلمان می کندشایدمانبینم وبدانیدقابل خوردن نیست فقط ماراسرکارمی ذارند.خدایاختم به خیر

  20. علی می گوید

    حقوق ابان واریزشدامابرای من که رسمی هستم و۱۸سال سابقه خدمت دارم هیچ معوقه ای واریزنشده.. چون انتقالی بودم.. این چه قانونیه که هرروز یک قسمتش پشم جدید درمیاره..

    1. ببو می گوید

      این دهل واسه اینه که اگه معلمی اعتراض کرد افکار عمومی رو علیه اون بسیج کنه که ما که در ماه سه بار حقوق شمارو زیاد کردیم .دیگه چه مرگتونه. ولی همه ش بوق و کرنا

  21. صابر می گوید

    سلام و درود.
    نطر هم وطنان گرامی و فرهنگیان محترم را تک تک، خواندم. به نظر حقیر
    – تبعیض در پرداخت به طور کلی در نظام حقوق و دستمزد به طرز قابل ملاحظه و درد ناک وجود دارد.
    – رسانه ها، عمدا و البته به کمک وزارت آموزش و پرورش، صرفا هر گونه پرداخت به این گروه از کارکنان دولت را اعم از هر گونه تغییر سنواتی وعادی تا دستمزد های مربوط به مثلا حق التدریس که قاعدتا می بایست بلافاصله پرداخت شود و… را که حق طبیعی ایشان است را، با قصد و نیت معترض نشان دادن این قشر و همچنین سر پوش نهادن به خواسته های معمول، به جا و به حق فرهنگیان، برجسته می کنند و همواره جامعه را نسبت به دریافتی های این گروه از حقوق بگیران حساس می کنند.

    – دولت های محترم پس از انقلاب همگی معترفند که در ایجاد یک نظام نسبتا عادلانه در پرداخت ها به کارکنان دولت که مبتنی بر میزان تحصیلات، سختی شرایط کار، و…. باشد، نا توان بوده و با اتخاذ تصمیمات غلط، از جمله پنهان نگاهداشتن پرداخت های اکثریت گروه های مختلف، منجمله کارکنان محترم برخی وزارت خانه، موجبات نا رضایتی مستخدمین دولتی را به دلیل وجود تبعیض های فاحش و مقایسه های بین دستگاه ها را فراهم نموده اند.

    – رتبه بندی معلمان می بایست در ۱۱ سال پیش و هم زمان با اجرای این طرح با نام های دیگر در سایر دستگاه ها، اجرای می شد، که این ظلم یکی از تبعیضاتی است که در حق این گروه از جامعه شده، و حال پس از سال ها که قرار است اجرا شود، پیشاپیش و پس از بارها اعلم عمومی که در بالا به برخی از علل آن اشاره شد، با درج فیش مورد نظر، سایر کارکنان دولت را در مقابل فرهنگیان قرار داده اند.

    – قصد مقایسه سطح زندگی یک معلم در خارج با یک فرهنگی داخل کشور را ندارم که اصولا قیاسی واقعا ناشدنی است، لیکن به طور خلاصه باور بفرمایید کار فرهنگی، بخصوص در سنگر مدرسه، واقعا دشوار و بعضا در توان افراد محدودی است.

    – نکته مهم در پرداخت های دولت به فرهنگیان و سایر عزیزان در دیگر دستگاه ها، عدم وجود کوچکترین مزایاست، مثلا تعاونی مسکن و یا حق مسکن، بن، فروشگاه، ماموریت و… که طبعا در مجموع موجب ضعف بنیه مالی فرهنگیان هستند.

    – در مورد تعطیلات هم امری است نا خواسته، و اخلاقا جبران عقب ماندگی درسی دانش آموز به دلیل تعطیلی، نهایتا به عهده ی معلم محترم است که طبعا و حسب وظیفه باید، انجام شود.

    – در مورد تعطیلات تابستانی هم بزرگوار باور بفرمایید برای ریکاوری روحی، جسمی و … معلمان لازم و ضروری تشخیص داده شده و الا دولت ها، نه در این کشور، بلکه در سایر ملل نیز، حاضر به پرداخت مثلا یک سنت به کارکنان خود، نبوده و نیستند.

    پاینده و پیروز باشید

    1. Zohreh می گوید

      عالی گفتید جناب

    2. شهروند می گوید

      سلام . متشکرم دوست عزیز و بزرگوار

      مطالب بجا و قابل تامل برای مسئولین ذیربط

    3. Montaghem می گوید

      آمو مسخره کردی خودتا انشاء نوشتی.یه مطلب کوتا بنویس تموم دفتر خاطرات که نیست

    4. داریوش می گوید

      درود بسیار فرمایش درست و واقعیت فرهنگیان هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.