با ۱۰۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

2

در این گزارش به بررسی خرید خودرو تا قیمت ۱۰۰ میلیون تومان پرداختیم.

قطعاً باور این حقیقت برای همه ما سخت است که امروزه با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌توان هیچ خودروی صفر کیلومتری خرید؛ حقیقتی که تا همین چند سال پیش حتی تصور آن غیرممکن بود، اما اکنون ما در شرایطی هستیم که خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان سخت شده است.

روغن موتور مناسب پراید یورو 4 قیمت روغن موتور پراید بهترین روغن موتور برای پراید دوگانه سوز روغن موتور بهران رخش برای پراید حجم روغن موتور پراید روغن موتور بهران دوگانه سوز روغن ایرانول برای پراید روغن موتور مناسب برای پراید وانت

ابتدا باید اشاره کرد که انتخاب‌های متعددی پیش روی شما نیست؛ خودروهای موجود زیر ۱۰۰ میلیون تومان عموماً سن زیادی دارند و کارکرد آنها نیز کم نیست. بنابراین باید در کارشناسی خودرو بسیار دقت کنید و سلامت آن را از هر نظر بررسی نمایید.

انتخاب خود را از بین خودروهایی انجام دهید که تعمیرات و تأمین قطعات آنها سخت نباشد تا در این زمینه برایتان دردسر ایجاد نکند. همچنین، هزینه تعمیرات و قیمت قطعات آن هم کم باشد، چراکه یک خودروی کارکرده به‌ نسبت مدل خود، قطعاً بیشتر از خودروهای جوان و صفر نیاز به تعمیر و خرید قطعه پیدا می‌کند. پس این موارد را پیش از خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید.

شاید شما بگویید که مجبور به خرید یک خودرو با همین مقدار پول هستید؛ بنابراین ما سعی کرده‌ایم تا با بررسی دقیق و کارشناسی در این مطلب راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان، به شما کمک کرده باشیم.

با وجود تمامی مطالب گفته شده، باید بگوییم بهتر است که هنگام انتخاب دقت به‌ خرج دهید و یک نسخه سالم‌تر و سرحال‌تر را در بین نسخه‌های موجود نشان کنید.

قیمت برخی از گزینه‌های خرید خودروهای کارکرد تا ۱۰۰ میلیون تومان به شرح زیر است.

مدل خودرو قیمت به تومان
ام‌وی‌ام ۱۱۰ (سال ۸۵ تا ۹۲)   ۱۰۰ میلیون
پراید ۱۳۱ (سال ۸۹ تا ۹۲)    ۱۰۰میلیون
پراید ۱۳۲ (سال ۸۶ تا ۹۰)     ۱۰۰میلیون
پراید صندوقدار (سال ۷۶ تا ۸۹)     ۱۰۰میلیون
پراید ۱۱۱ (سال ۸۹ و ۹۰)    ۱۰۰میلیون
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (سال ۸۱ تا ۸۳)    ۱۰۰میلیون
پژو ۴۰۵ (۷۳ تا ۸۵)    ۱۰۰میلیون
پژو RD RDx RDi و ROA    ۱۰۰میلیون
پیکان (بازسازی نشده)    ۱۰۰میلیون
دوو ماتیز    ۱۰۰میلیون
دوو سیلو    ۱۰۰میلیون
سمند (سال ۸۲ تا ۸۶)    ۱۰۰میلیون
فولکس گل (سال 84 و 85 )  

۱۰۰میلیون

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. مسعود می گوید

    بزن زنگ و…..

  2. هادی کریمی می گوید

    با100میلیون تومان می تونیم ماشین ریش تراش بخریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.