معرفی کراس اوور برقی لیوان RL9

0

پس از اعلام ورشکستگی در اواخر سال 2020 ، شرکت لیفان به زیر چتر یک کمپانی دیگر به نام رویلان (Ruilan Automobile) رفته که توسط گروه جیلی و برای کنترل دو برند لیفان تکنولوژی (Lifan Technology) و میپل (Maple) تاسیس شده است.

قرار شده هردو برند مذکور به تولید خودروهای برقی مشغول شوند. میپل تاکنون سه محصول معرفی کرده، اما RL9 نخستین محصول در دوره جدید فعالیت لیفان است، که البته قصد دارد خودروها را تحت نام تجاری لیوان (Livan) عرضه کند.

RL9 نخستین محصول در دوره جدید فعالیت لیفان است، که البته قصد دارد خودروها را تحت نام تجاری لیوان (Livan) عرضه کند.

لیوان RL9 هویت مستقلی ندارد، چراکه درواقع همان جیلی هائویو است که از سال 2020 در بازار حضور دارد. البته نمای جلو، سپر عقب و رینگ‌های 18 اینچی با طرح متفاوت برای این خودرو انتخاب شده است، تا بتواند خود را یک محصول جدید معرفی کند.

به لطف تغییرات، طول کلی با 10 میلی‌متر افزایش به 4.845 متر رسیده است. طراحی سیستم تعلیق مستقل عقب در جای خود باقیمانده ولی فاصله کف تا سطح زمین با کاهش قابل توجه نسبت به جیلی هائویو، از 190 به 135 میلیمتر رسیده است.

یک موتور برقی با 204 اسب‌­بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور روی محور جلو و یک باتری 66 کیلووات ساعت نیز در کف خودرو نصب شده است، که شعاع حرکتی 470 کیلومتر (براساس استاندارد CLTC) برای این خودرو فراهم می‌کند.


کراس اوور برقی لیوان RL9

همچون سایر محصولات رویلان، لیوان RL9 هم به قابلیت تعویض باتری مجهز شده، که البته کاهش فاصله تا سطح زمین را به همراه داشته است. گروه جیلی تاکنون 200 مرکز تعویض باتری در سراسر چین افتتاح کرده است.

این خودروی 1870 کیلوگرمی می­‌تواند به حداکثر سرعت 163 کیلومتر برساعت دست یابد.

کابین لیوان RL9 هم براساس جیلی هائویو L طراحی شده است و دو نمایشگر 12.3 اینچی، سه ردیف صندلی و محفظه بار با گنجایش 162 الی 2360 لیتر را به همراه دارد.

لیوان RL9 تنها در یک تریم و با امکانات رفاهی شامل کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی‌های جلو و موارد دیگر، عرضه می­‌شود.

قیمت لیوان RL9 برابر با 28 هزار دلار تعیین شده است، ولی سازنده قصد دارد نسخه­‌های دیگری از این محصول را نیز با قیمت کمتر ارائه کند. لازم به ذکر است، که در طول سه سال آینده تعداد محصولات جدید لیوان به شش مدل افزایش می­‌یابد.

منبع : autoreview.ru

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.