تعویض تیغه برف پاک کن مرسدس بنز و بی ام و

0

شاید برای راننده گان حرفه ای تیغه برف پاک کن ماشین جز ملزومات ضروری است که باید همیشه سالم باشد.تیغه برف پاک کن مرسدس بنز ، بی ام و یا هر ماشین دیگه ای به وقت بارندگی به شدت نیاز است بابت همین موضوع درفصول بارانی سال همواره توسط مالکین خودور چک میشود.

تیغه برف پاک کن مرسدس بنز-بی ام و

برای همگی شما تیغه برف پاک کن ماشین شاید وسلیه ای بی اهمیت باشد ولی باید بدانید که کاملا در اشتباه است .

این وسیله به اصتلاح زینتی ماشین وسیله ای است که برای پاک کردن برف و باران و گاهی تمیز کردن شیشه خودرو. آب برای تیغه برف پاک کن خودرو مثل روغن برای موتور است پس معمولا نباید تیغه برف پاک کن را به صورت خشک به کار انداخت.

همچنین برای کارایی بهتر باید در تابستان آنها را با روکش مخصوص پوشاند هر چند برای کارایی بهتر تیغه برف پاک کن باید پیش از فصل بارندگی تعویض شود مهم نیست که ترمز شما چقدر خوب است.

اگر می توانید مانع را مشاهده نکنید و در زمان واکنش نشان دهید پدال ترمز را فشار دهید در ۶۰ مایل در ساعت وسیله نقلیه شما فقط یک ثانیه در حال حرکت ۸۸ فوت است بنابراین کمترین تردید با توجه به دید بد می تواند فاجعه را تکرار کند ؛ شما می توانید از دید روشن در هر شرایط آب و هوایی با تیغه Wiper Cleaner مطمئن شوید.

تعویض تیغه برف پاک کن مرسدس بنز-بی ام و

دلایل مختلفی برای تعویض تیغه های برف پاک کن انواع خودرو مرسدس بنز ، BMW و یا هر اتومبیل دیگری وجود دارد که در این مقاله به بررسی چند مورد میپردازیم.
۱-برف پاک کن با صدای ناهنجار روی شیشه حرکت می کند
۲-آب پاش برف پاک کن کار نمی کند
۳-نشتی یا پارگی شیلنگ شیشه شور
۴-یخ زدن مایع شیشه شور
۵-گرفتگی آب پاش برف پاک کن
مرکز خدمات اتومبیل ذکائی با بهترین تجهیزات زیر نظر متخصصین و تکنسین های حرفه ای تمام سرویس های مورد نیاز اتومبیل های مرسدس بنز – BMW و یا پورشه را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ارائه میدهد.

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس اتومبیل بنز در تهران در با کادری مجرب و متعهد با هزینه های معقول در ابتدا سعی در تعمیر و سرویس مشکل مورد نیاز خواهد داشت و در صورت فراهم نبودن امکان تعمیر قطعه معیوب با تهیه بهترین و معتبر ترین لوازم جانبی از فروشگاه های مجاز نیاز شما را بر طرف خواهد کرد.

تیغه برف پاک کن هیبرید مرسدس بنز

 آموزش تعویض تیغه برف پاک کن رفع صدای تیغه برف پاک کن قیمت تیغه برف پاک کن نحوه تعویض لاستیک تیغه برف پاک کن تیغه برف پاک کن بی ام و تیغه برف پاک کن مرسدس بنز هزینه تعمیر بی ام و تعمیرات تخصصی بی ام و تعمیرات تخصصی مرسدس بنز مجله مکانیک مجله خودرو کارستان

در این مقاله به بررسی یک مدل از تیغه های برف پاک کن مرسدس بنز میپردازیم.

تیغه برف پاک کن هیبرید HYBRID مرسدس بنز که یکی از پیشرفته ترین فناوری های موجود در ساخت این محصول بکار رفته است. که اغلب برندهای معتبر و صاحب نام جهان نظیر BENZ و BMW و … از این مدل تیغه ها در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

تکنولوژی ساخت تیغه های هیبرید یا استخوانی (HYBRID) ترکیبی از تیغه های فلزی (CONVENTIONAL) و تخت (FLAT) است که موجب شده تا هم از استحکام تیغه های فلزی و هم انعطاف پذیری تیغه های تخت ، توأمان برخوردار باشند.

جنس این تیغه ها لاستیک طبیعی و تفلون PTFE است که در مقایسه با تیغه های جنس پلاستیک و یا لاستیک صنعتی ، نرمی و انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی کلیه لکه ها و آلودگی ها را زدوده و نظافت قابل قبولی روی شیشه ماشین ایجاد می نماید.

یکی از معضلاتی که بسیاری از افراد در حین استفاده از برف‌پاک‌کن با آن مواجه می‌شوند، صدای ناهنجار کشیده شدن تیغه روی شیشه است.

تولید کننده تیغه برف پاک کن هیبرید مرسدس بنز

شرکت «بورگ جرمنی» (Burg Germany) برای رفع این مشکل از فناوری Glidex استفاده کرده است. این فناوری نرمی قابل ملاحظه‌ای به تیغه بخشیده و مانع از ایجاد خط و خش روی شیشه و ایجاد صدای ناهنجار می‌شود.

این مدل تیغه از جنس گالوانیزه ساخته شده و لایه‌ای گرافیتی با ساختار فناوری نانو روی تیغه‌ها قرار دارد که در پاک کردن هرگونه رطوبت و کثیفی از روی شیشه به خوبی عمل می‌کند.

این محصول ، تیغه‌ی برف‌پاک‌کن مدل هیبرید (HYBRID) دارای دو تیغه ۲۶ اینچی (۶۶ سانتی‌متری) بوده و برای قرار گیری روی شیشه‌ی جلو خودروهای مرسدس بنز کلاس E با کد بدنه (W۲۱۱) مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ طراحی و ساخته شده است.

این محصول کلیه استانداردهای روز طراحی و ساخت تجهیزات خودرو را دارا بوده و کاربر نیز می‌تواند بدون نیاز به مراجعه تعمیرکار به راحتی آن را روی خودرو خود نصب کند.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.