ثروت را به راحتی خوردن یک فنجان قهوه بدست آوردم

0

استارباکس دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد. در فروشگاه ها و کافی شاپ های نوشیدنی های متنوع برای سفارش وجود دارد. قهوه فضایی فوق ‌العاده مد روز را در کافی ‌شاپ ‌ها ایجاد کرده است و آن را به مکانی محبوب برای آوردن لپ ‌تاپ و انجام کارهای شخصی تبدیل کرده است. حال میخواهم چند نمونه از این ماده محبوب را خدمتتان معرفی کنم. همراهمان باشید.

قهوه خرما

احتمالاً نام شهر بم را بسیار شنیده اید و مردمان این شهر با وجود سختی های فراوان دست از کار و تلاش نکشیده‌اند و محصولی شگفت انگیز و پرخاصیت به نام قهوه خرما تولید کرده اند. تهیه قهوه خرما یا نوشیدنی هسته خرما از طریق جداسازی هسته خرما امکان پذیر است. با مصرف قهوه خرما علاوه بر تجربه طعمی دلنشین از خواص بی نظیر آن نیز بهره مند می شوید. همچنین قیمت قهوه خرما نسبت به دیگر قهوه ها مناسب تر است. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که هسته خرما دارای خواص بی نظیری است که وجود آن را در برنامه غذایی هر فردی ضروری می کند. هسته خرما به دلیل دارا بودن تاثیرات محافظتی پرو آنتوسیانیدین از انواع آسیب ها و خطرات کبدی و همچنین مشکلات کلیوی جلوگیری می نماید.

قهوه صددرصد روبوستا

در طول شبانه روز افراد برای رهایی از تنش ها و کم کردن اثرات ناشی از آن ها، نوشیدنی هایی را برای کسب آرامش خود انتخاب می کنند. در میان انواع نوشیدنی های گرم و سرد، قهوه دارای محبوبیت بالایی بوده و معمولا اولین انتخاب برای رسیدن به آرامش است. قیمت قهوه صد درصد روبوستا دارای مشخصات مختلفی است که باعث شناسایی آن در میان انواع قهوه شده است. از نظر ظاهری می توان به ظاهر گرد و دایره ای شکل آن اشاره داشت که از نوع عربیکا کوچک تر می باشد. خط وسط قهوه در دانه قهوه روبوستا صاف و بدون انحنا می باشد.

قهوه تلخ

قهوه تلخ را می توان از محبوب ترین نوشیدنی های گرم در جهان معرفی کرد که دارای عطر و طعمی خاص و دلپذیر می باشد. قهوه پس از نفت دومین کالای تجاری در جهان محسوب می شود و این محصول برای اولین بار در اتیوپی و توسط یک چوپان کشف شد و از آنجا به سایر نقاط جهان راه یافت. قیمت قهوه تلخ با توجه به نوع آن متفاوت است. قهوه عربیکا از پرطرفدار ترین گونه های قهوه است که نسبت به نمونه های دیگر بیشترین میزان تولید را در جهان دارد، این قهوه مختص کشورهای عربی می باشد. قهوه تلخ همان طور که از اسمش پیداست دارای طعمی بسیار تلخ بوده و به همین علت تنها با برخی از ذائقه ها سازگار است. رنگ آن باتوجه به نوع قهوه و روش های تولید و رست آن از قهوه ای روشن تا تیره متغیر بوده و در برخی موارد سیاه و بژ می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.