جذاب ترین خودرو نمایشگاه اصفهان

0

شرکت دیارخودرو که طی حدود یک دهه گذشته نسل های مختلفی از سری BJ40 محصولات بایک را به نمایش گذاشته با جدیدترین نسخه فیس لیفت این خودرو در دو نسخه BJ۴۰C (۴ نفره) و BJ۴۰F(دو نفره پیکاپ) بدون شک گل سرسبد خودروهای سواری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان را به نمایش گذاشت.

سری BJ40 در دو نسخه قرار است با برند و لوگو دیارخودرو به بازار عرضه شود و هر دو نسخه از پیشرانه 2 لیتری توربو جدید این شرکت با حداکثر توان 225 اسب بخار و حداکثر گشتاور 380 نیوتون متر بهره می برند. گیربکس این آفرودر های متمایز دیارخودرو از نوع 8 سرعته اتوماتیک ساخته ZF است و با ظرفیت مخزن سوخت 75 لیتری، در هر صد کیلومتر حدود 9.6 لیتر سوخت مصرف می کنند. ترمز BJ40 در هر دو محور از نوع دیسکی است و روی این خودروهای آفرودی 4 چرخ فعال از قفل دیفرانسیل استفاده شده است.

BJ40 در بخش ایمنی به تکنولوژی های نظیر سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش، ترمز پارک برقی، و سیستم تقویتی برای جلوگیری از واژگونی مجهز شده است. در داخل کابین بنا بر الگوبرداری بایک برای شبیه سازی این محصول به جیپ رنگلر، ادوات مشابه خودروهای آفرودی در تریم متفاوتی چیده شده اند.

https://cdn.iranjib.ir/images/dmosw3xw1njtur2301co.jpg

در میانه کنسول یک نمایشگر 12.3 اینچی قرار دارد و اهرم تعویض دنده گیربکس 8 سرعته اتوماتیک از نوع دیجیتال است. از دیگر امکانات رفاهی این خودروها می توان به 8 بلندگو، گرم کن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی جلو، ترمز اتوماتیک در ترافیک، آینه های جانبی برقی با گرم کن و … اشاره کرد.

مهمترین تفاوت دو نسخه BJ40 که قرر است دیارخودرو به بازار عرضه کند مربوط به طول این خودرو ها است که نسخه 4 نفره با طول 4654 میلیمتر، حدود 30 سانتیمتر طول بیشتر یاز نسخه BJ40F دارد.
مهمترین نقطه تمایز این خودرو با دیگر خودروهای موجود در بازار ایران، قابلیت باز کردن برخی قطعات آن و تبدیل به یک خودرو سافاری تمام عیار است به گونه ای که در هر دو مدل، سقف و در ها قابل باز شدن است و شیشه جلو را نیز می توانید روی درب موتور بخوابانید تا با قابلیت متفاوت این خودرو تجربه متفاوتی در آفرود و ماجراجویی را تجربه کنید.

 قیمت خودرو BJ40
 اخبار دیار خودرو
 آدرس شرکت دیارخودرو
 قیمت محصولات دیار خودرو
 فروش محصولات دیار خودرو
 نمایندگی دیار خودرو
 مدیرعامل دیار خودرو
 جدیدترین خودروهای وارداتی
 نمایشگاه خودرو اصفهان
 مشخصات بایک BJ40

شرکت دیارخودرو زمان دقیقی را برای عرضه این محصولات اعلام نکرده اما قیمتی احتمالی برای این دو مدل حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان خواهد بود.
منبع:عصرخودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.