تفاوت گیربکس ef7 شرکتی با گیربکس xu7 چیست + قیمت

2

بهترین گیربکس برای سمند ef7 ،گیربکس ۶ سرعته روی سمند ef7 ،قیمت گیربکس استوک سمند ef7 ،تعویض گیربکس سمند ef7 با زانتیا ،قیمت گیربکس اتوماتیک سمند ef7 ،خرید گیربکس سمند ef7 ،قیمت گیربکس کامل سمند ،گیربکس دنده ریز سمند ef7

گیربکس کامل ef7 شرکتی و تفاوت با گیربکس xu7

 تعمیر گیربکس سمند
 روغن ریزی گیربکس سمند
 زوزه گیربکس سمند ef7
 گیربکس سمند سورن چیست
 مشخصات گیربکس سمند
 موتور و گیربکس سمند
 مشکلات گیربکس سمند Ef7
 قیمت گیربکس al4
 قیمت گیربکس اتوماتیک سمند
 قیمت گیربکس کامل سمند EF7
 قیمت گیربکس دنا
 قیمت گیربکس 405
 قطعات استوک چیست
 قیمت قطعات استوک پراید
 لیست قیمت قطعات استوک
 مراکز فروش لوازم استوک ماشین

قیمت :11,800,000 تومان

گیربکس کامل ef7

گیربکس کامل ef7 شرکتی مربوط به خودروهای سمند مونور ملی و دنا می باشد این گیربکس ها دستی و غیر اتومات هستند.

گیربکس در ظاهر یک پوسته آلومینومی است که یک سر آن گرد و کاسه ای شکل می باشد و دنباله آن یک تونل یا استوانه مخروطی شکل است . در قسمت کاسه ای شکل آن کیت کلاچ متشکل از دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ قرار می گیرد و در تونل استوانه ای شکل آن چرخ دنده های گیربکس در دو ردیف روی هم قرار گرفته اند .

چرخ دنده های ردیف بالا مستقیما با دنده و چرخ دنده های ردیف پایین مستقیما با چرخ دنده های ردیف بالا درگیر هستند .در واقع چرخ دنده های ردیف پایین کشویی های همان چرخ دنده های بالای خود هستند که چرخش اولی دومی را هم به چرخش وا می دارد .

این دو ردیف چرخ دنده ها به دو شفت جداگانه متصل هستند که یکی از شفت ها شفت ورودی گیربکس از قسمت متصل به موتور بوده و دیگری شفت خروجی گیربکس از سمت متصل به پلوس می باشند .

زوزه گیربکس سمند ef7 مشکلات گیربکس سمند Ef7 تعمیر گیربکس سمند روغن ریزی گیربکس سمند گیربکس سمند سورن چیست مشخصات گیربکس سمند قیمت گیربکس اتوماتیک سمند ef7 افزایش شتاب سمند EF7 تعمیرات تخصصی سمند EF7 مجله مکانیک

تفاوت با گیربکس xu7

ظاهر پوسته گیربکس کامل ef7 شرکتی اگرچه بی شباهت به پوسته کلاچ Xu7 نیست اما از نظر اندازه و وزن و حجم متفاوت است این تفاوت در حدی است که امکان جانمایی گیربکس xu7 بر روی ef7 در شرایط استاندارد وجود ندارد .

این قطعه به صورت باز و بدون کیت کلاچ از سوی شرکت توزیع کننده که شرکت تهیه و تامین فطعات یدکی ایرانخودرو ؛ ایساکو است به بازار عرضه شده است که در فروشگاه با لیبل ایساکو به فروش می رسد .

وزن آن در حدود ۲۰ کیلوگرم و ابعادی مابین ۴۰ سانتیمتر در ۳۰ سانتیمتر را اشغال می کند .تعمیر گیربکس کامل ef7 شرکتی در مواقعی که بدنه و پوسته آن صدمه ندیده است و یا چرخ دنده های درون آن ساییده شده و یا هرز رفته است پیشنهاد می شود .

برای انجام تعمیرات روی گیربکس حتما با مشورت مکانیک خود به تعیرگاه های متخصص و مرتبط با این حوزه مراجعه نمایید .

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ستم دیده می گوید

    با این همه منابع و معادن و صنایع و درآمد از شمال تا جنوب بی اعتبار ترین خودروهارا تولید میکنند و به کمترین قیمت به کشورهای دیگر میفروشند دریغ از اینکه کمکی به جوانان کرده باشند.

  2. حمید می گوید

    ماشین که مونتاژ داخل باشه هیچ فرقی نداره چی باشه فقط قیمت و یک سری آپشن تزئینی فرق داره تمام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.