با جذب انرژي مثبت به ثروت رسیدم

0

اگر این احتمال وجود دارد که چیزی درست پیش نرود، این اتفاق تنها یک احتمال نیست بلکه چیزی قریب‌الوقوع است، چراکه شما تکانه‌ی قابل‌توجهی پشت این تفکر که اتفاق بدی رخ خواهد داد، قرار داده‌اید و در نتیجه چنین اتفاقی می‌افتد. به‌‌یاد داشته باشید که همیشه چیزی را که به آن فکر کنید به‌دست می‌آورید، چه آن را بخواهید و چه نخواهید. من با پرورش افکارم به این باور رسیدم که لایق ثروت هستم و سپس کارم را در زمینه انواع کود شروع کردم و خوشبختانه به سود بالایی رسیدم.

کود شیمیایی فسفات

عموما انواع تخصصی کود شیمیایی فسفات، در آزمایشگاه های ویژه مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است تا طبق نیاز خاک، درصد و حجم معینی از املاح را در آن اعمال نمایند. قیمت کود شیمیایی فسفات در بازار متفاوت است بهتر از جایی معتبر خریداری نمایید.

این‌ امر در دستور استفاده به اختصار ذکر گردیده است که برای متراژهای باغی یا حجم خاک موردنظر چه میزان از کود شیمیایی مربوطه مورد مصرف قرار بگیرد.

کود شیمیایی فسفات تریپل یکی از کود شیمیاییهای مهم در این‌ زمینه بوده که صرفا برای تامین فسفات موجود در ریشه، ساقه و حتی برگ و میوه درختان به تولید می رسد.

لذا تمامی املاحی که در داخل خاک و نزدیک ریشه موجود هستند مانند آهن و سایر مواد آلی، در جذب زود هنگام و درصد بالای کود شیمیایی فسفات تاثیر فوق العاده ای داشته است.

کود نیتروژن جامد

در کودهای نیتروژن، ترکیبات موردنظر با درصد خلوص بالا به کار رفته است به گونه ای که یک مکمل درمانی و زیستی برای آلودگیهای زیست محیطی بوده است. قیمت کود نیتروژن جامد نسبت به دیگر کود ها بسیار مناسب تر می باشد.

کودهای نیتروژن طبیعتا آوند سازی را در گیاه با بالاترین حد افزایش می دهد ایجاد سلولهای جدید تنفسی و جذب آب و املاح از آوندهای موردنظر، سرعت جذب و همچنین سرعت رشد را به مراتب بالا برده است.

طبعا بوته یا درخت در نوع میوه دهی تفاوتهایی را دارا هستند ولی سازمان درونی آنها به یک شکل بوده و از طریق آوندهای موجود می توانند املاح را از خاک مربوطه دریافت کرده است.

کود نیترات آمونیوم

برای زمینهای کشاورزی و باغات کود نیترات آمونیوم یکی از بهترین کودها می باشد که حاوی مواد لازم و املاح مورد نیاز برای رشد و نمو بیشتر و با کیفیت تر گیاهان است. قیمت کود نیترات آمونیوم مبحثی است که اغلب کشاورزان به دنبال آن هستند.

کود نیترات آمونیوم شامل دو عنصر آمونیوم و نیتروژن می باشد که این دو ماده نقش مهمی در طول دوره رشد یک گیاه دارند، گیاهان این دو عنصر را از طریق خاک جذب می کنند و بنابراین خاک گیاه باید غنی از این مواد بوده تا رشد مناسب گیاه تضمین شود.

با استفاده از کود پتاسیم، گیاهان از آفتها و بیماریهای مختلف محافظت می شوند و باعث می شود که گیاه نسبت به کم آبی و خشکی مقاومت بیشتری داشته باشد به همین علت در هر مرحله از رشد و نمو گیاهان می توان از این کود به میزان مشخص استفاده کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.