برنج برکت را به ثروت من آورد

0

مهم ترین نکته ای که امروزه برای رسیدن به ثروت باید به آن توجه کنیم، استفاده درست و به موقع از زمان می باشد. زمان یکی از مولفه های مهم در موفقیت یک کسب وکار می باشد. من نیز از فرصت هایی که در مسیر زندگی کاری ام پیش آمد در کوتاه ترین زمان، بهترین استفاده را کردم و توانستم در حوزه ی برنج به یک ثروت باورنکردنی دست پیدا کنم.

برنج استخوانی ندا آذوقه

برنج غذای اصلی بیشتر مردم جهان است و از آن برای تهیه محصولات غذایی مختلفی استفاده می شود که از این موارد می توان بسیاری از آشهای محلی ایرانی را نام برد. برنج استخوانی ندا آذوقه یکی از اصلی ترین محصولات کشاورزی در ایران می باشد که کشت آن به صورت عمده در دو استان مازندران و گیلان انجام می شود و این امر به رفع نیازهای داخلی کمک می کند.

برنج استخوانی یک گیاه بسیار مقوی است که نیاز به میزان رطوبت بالایی دارد و ریشه آن در عمق 20 تا 25 سانتی متری زمین قرار می گیرد.

ساقه این محصول کاملا تو خالی است و برگهای این نوع برنج در دو طرف ساقه به صورت متناوب رشد می کنند.

برنج طارم محلی شمال

در حال حاضر برنج طارم محلی شمال از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع برنج تولید شده در ایران است و این محصول در شمال کشور کشت می شود.

این محصول برای نخستین بار در شهری به نام طارم کشت شده است و این موضوع باعث شده از آن پس به این کالا برنج طارم بگویند، در حال حاضر کشت بالایی از این نوع غلات در استان مازندران و گیلان انجام می شود.

آب و هوای حاصلخیز استان گیلان باعث شده تا کشت برنج طارم در این منطقه با بازدهی بسیار زیادی مواجه باشد به همین خاطر حجم بالایی از برنج مورد نیاز کشور را این استان تامین می کند.

این محصول دارای ویژگیهای ظاهری بسیار زیادی است که از این موارد می توان به حالت کشیده آن اشاره کرد، رنگ این محصول کرم می باشد و بعد از پخت بر قد برنج افزوده می شود.

این گونه برنج خود دارای انواع بیشماری است که از بهترین آنها برنج محلی می باشد، این ماده غذایی ارزشمند عطر بسیار زیادی دارد و عطر آن در زمان پخت نیز از بین نخواهد رفت.

برنج طارم فجر طلایی

فروش برنج طارم فجر طلایی اعلا شمال و فریدونکنار به صورت عمده و خصوصیات برنج شمال درجه یک اصل نیز بسیار بارز و مشخص است و با دانستن آن می‌توان برنجی مرغوب و با کیفیت بالا را خریداری نمود.

یکی از خصوصیات بسیار بارز برنجهای شمال عطر و بوی این برنج است برنج شمال دارای عطر خاصی است که کاملاً نسبت به سایر برنجها مشخص و بارز هستند و نیازی به تخصص و مهارت خاصی در ارتباط با بوییدن این نوع برنج نمی باشد.

زمانی که برنج در معرض گرما و رطوبت قرار گیرد این عطر بیشتر خود را نشان می دهد به همین دلیل برخی از افراد در هنگام خرید برنج مشتی از برنج را برداشته و بازدم خود را در مشت خود می کنند.

بدین ترتیب مقداری گرما و رطوبت به برنج داده شده و در صورت داشتن عطر ملایم برنج آن عطر را استشمام می نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.