روسری برایم ثروت رویاهایم را به ارمغان آورد

0

اگر شناخت کافی از آرزوهای خود نداشته باشید نمیتوانید در مسیر موفقیت گام بردارید. رسیدن به ثروت در باورها عین موفقیت میباشد. برای رسیدن به آن باید روش درست را انتخاب کرد و گام در مسیر درست برداشت. روسری همان گام مفید رو به پولداری است.

روسری مجلسی

درک این موضوع راحت است که مشخصات یک روسری مجلسی زیبا و بادوام آن است که علاوه بر زیبایی ظاهری دارای مقاومت و جلوگیری از آبرفت آن است از این رو در انتخاب و خرید آن ها باید دقت و حوصله ی کافی باشد در ادامه قصد داریم به تفکیک تفاوت های روسری های ساتن و ابریشم بپردازم که هر دو آن ها برای مناسبت ها و مجالس مختلف کاربرد دارد از این رو روسری های ابریشمی برای کسانی بیشتر مورد استفاده است که تازه عروس هستند و برای داشتن نمای شیک و شکیل در مجالس شادی خود از این روسری مجلسی استفاده می کنند. ست کردن روسری ها با لباس می توان جلوه روسری های شمارا دوبرابر کند و از این رو می تواند ترکیب رنگ و طرح کیف و کفش شما متناسب با روسری شما جلوه خاص تری را از استایل شما به نمایش بگذارد علاوه بر اینها باید توجه داشت که زمینه مانتو ها و لباس هایی که می پوشند در صورتی که با روسری های خود هماهنگ باشد زیبایی را به ارمغان خواهد آورد و این نکاتی که گفته شد شنارا شکیل تر و کامل تر در مهمانی ها و مجالس مختلف خواهد کرد.

روسری مجلسی شیک

خانمها برای جذاب تر شدن استایل خود در جشن عروسی یا تولدها از روسری مجلسی شیک استفاده می کنند زیرا نمای بیشتری دارد و با میکاپ آنان به خوبی هماهنگ می شود. این محصول معمولا در رنگ و طرحهای متنوع بسته به سلیقه افراد در بازار موجود می باشد به طوری که برخی از بانوان آن را با کیف دستی خود ست می کنند تا جلوه زیباتری داشته باشد و همچنین آنها سعی می کنند مانتو چرم  ساده با روسری مدل دار بپوشند زیرا استایل متفاوت و خاصی به اندام آنها می بخشد.

روسری مجلسی آبی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب روسری بسیار تاثیرگذار است و ست کردن آن با کیف و کفش می باشد استفاده از روسری مجلسی آبی می باشد از آنجایی که هر ساله رنگ سال تعیین می شود و طبق آن اکثر بانوان خرید خود را انجام می دهند برای هماهنگی روسری مجلسی به رنگ آبی می توان از رنگهای لیمویی و سرخابی نیز در ترکیب رنگی آن بهره برد. اگر در هنگام انتخاب روسری مجلسی هماهنگی مناسبی بین مدل و رنگ لباس بانوان وجود داشته باشد می تواند به آراستگی ظاهری نیز کمک بسیاری نمایند. اگر در هنگام ست کردن روسری با کیف و کفش این نکته را در نظر داشته باشند که حاشیه ها و رنگ های موجود در روسری با لباس نیز هماهنگی داشته و مکمل یکدیگر باشند می تواند زیبایی و جلوه خاصی در پوشش به وجود آورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.