محرک واقعی کسب ثروت من کار در زمینه کابل بود

0

هر کس برای انجام کارهای خودش به یک محرک نیاز دارد. هر چند برخی از محرک ها ما را به سمت کارهای نامعقول و عادات بد می برند. در این صورت شما باید محرک های درست و نادرست را تشخیص دهید. برای مثال وقتی صدای موسیقی باعث حواس پرتی شما می شود و از مطالعه یا کارهای روزانه باز می مانید، باید قید موسیقی را بزنید. همچنین وقتی یک محرک باعث فرار از عادت های بد می شود، به سمت این محرک ها بروید. برای مثال خواندن یک کتاب در مورد موفقیت می تواند تاثیر زیادی بر روی رفتار شما داشته باشد. کار در حوزه کسیم و کابل در اوج سادگی بسیار پر سود و ور رونق می باشد.

کابل باتری به باتری

اصولا کابل باتری به باتری در دسته های 500 تا 1000 آمپر گروه بندی می شوند که می بایست سیم مناسب برای اتومبیل های مختلف با توجه به توان باتری آن ها انتخاب گردد.

طول کابل نیز بسیار حائز اهمیت است، نیاز است تا علاوه بر سازگاری ضخامت و جریان عبوری آن با اتومبیل شما، طول آن نیز به گونه ای انتخاب شود که برای انجام عمل باتری به باتری کار شما را آسان نماید.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید این کابل ها، خرید نمونه هایی است که جنس مس در آن ها استفاده شده باشد، چنین نمونه هایی جریان برق را بهینه تر عبور می دهند و سلامت باتری را تضمین می کنند.

کابل برق 6

کابل های 6 پین عمدتا از سیم مس تولید می شوند تا از ایجاد گرما و اتصال در کابل جلوگیری شود.رنگ این کابل برق 6 معمولا زرد و مشکی است تا از سایر کابل های کامپیوتر قابل تشخیص باشند کابل های 6 پین برای اتصال رایزر به کارت گرافیک استفاده می شوند لذا این کابل ها عمدتا در دو سر دارای سوکت های 6 پین می باشند.

البته در برخی از نمونه های این کابل سوکت یک سمت 8 پین است این محصولات مقاومت دمایی بسیار بالایی داشته و توان عبور حداقل یک آمپر برق 12 ولت را دارا می باشند.

برای اتصال برق به رایزر یا کارت گرافیک به پاور معمولی یا پاور سرور نیاز به کابلی وجود دارد همچنین حداقل توان عبور جریان 1 آمپر برق 12 ولت را داشته باشد.

این کابل در بازار از برند های مختلف وجود دارد اما از لحاظ کارای و کیفیت باهم متفاوت هستند هر کدام ازین محصولات در بازار دارای طرفداران خاص خود می باشند.

سیم کابل جوشکاری

حتما با مشاهده دستگاه جوشکاری متوجه شده اید که سیم کابل جوشکاری این دستگاه نسبت به کابل دیگر وسایل برقی ضخامت بیشتری دارد علت اصلی این ضخامت بالا در گام اول قطر زیاد هادی کابل است.

علت دوم نیز ضخیم بودن روکش کابل است که به مقاومت آن در برابر جرقه های حاصل از جوشکاری کمک می کند.

هادی کابل جوشکاری از رشته های مسی با تعداد بالا و قطر کم تشکیل شده است این ساختار موجب می شود تا برق به صورت بهینه تر منتقل شده و با مقاومت کمتری رو به رو شود.

همچنین استفاده از مس در هادی این سیم راندمان انتقال برق را افزایش می دهد همچنین از تبدیل شدن انرژی الکتریسیته به حرارت که موجب ذوب شدن کابل می شوند جلوگیری می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.