کویر زندگی من با زعفران به گلستان تبدیل شد

0

یکی از عوامل مهم در چگونگی ایجاد ثروت، درک میزان تحمل ریسک و کنترل ذهن است. شاید شما نیز مانند من جزو آن دسته از افرادی باشید که پول زیادی برای ریسک کردن نداشته باشید در این صورت باید بر روی قدرت ذهن خود تمرکز کنید. من با تکیه بر این روش کسب و کار جدید خود را در حوزه ی زعفران با سرمایه بسیار کمی که داشتم شروع کردم و توانستم به درآمد بسیار بالایی که آرزویش را داشتم برسم.

زعفران سرگل ممتاز

طلای سرخ ایران زعفران سرگل ممتاز است اگر می خواهید برای منزل یا رستوران خود زعفران تهیه کنید از این نوع محصول بی نظیر غافل نشوید.

در کشور ما زعفران با لقب طلای سرخ در کنار ارزش غذایی بالایی که دارد دارای خاصیت درمانی می باشد. بخش انبوهی از زعفران سرگل در استان خراسان رویش پیدا می کند.

این زعفران از گونه های نایاب و مرغوب زعفران می باشد که به آن ممتاز نیز می گویند. زعفران سرگل سحر خیز دارای طبع بسیار گرمی است که به جهت برطرف نمودن بسیاری از مشکلات که ریشه در سردی دارند می توان استفاده نمود.

زعفران قائنات مشهد

از چاشنی های محبوبی که در انواع غذاهای ایرانی از آن استفاده می شود می توان به زعفران ایرانی اشاره نمود. زعفران قائنات مشهد یکی از گران قیمت ترین و پرکاربردترین چاشنی هاست که کاربرد های بسیاری در آشپزی و همچنین دارای خواص دارویی بالا می باشد.

خرید عمده این زعفران در سال های اخیر برای صادرات به کشورهای اروپایی و خاورمیانه بسیار بالا رفته و ارز زیادی را وارد کشور کرده است.

زعفران گیاهی است که فرایند رشد آن چندین سال طول می کشد و بسیار گل های ریزی دارد.

زعفران گلستان

در حال حاضر زعفران گلستان مقدار 4.608 گرم را می توانید به راحتی و بدون دغدغه از طریق سایت های فروش تهیه کنید. زعفران، گیاهی است که از طریق پیاز زعفران که به وسیله ای پوشال قهوه ای رنگی محافظت شده، رشد می کند که بعد از گلدهی 3 کلاله قرمز رنگ داخل گل تشکیل می شود، که این سه کلاله ماده ای خوش رنگ و خوش طعم زعفران می باشد و با زحمت فراوانی جدا می شود‌ که از خواص زیادی برخوردار می باشد.

برای تهیه زعفران دم کرده، به زعفران، آب جوش، هاون و دسته هاون نیاز می باشد. برای دم کردن زعفران ابتدا باید در هاون کلاله گل های زعفران را خرد کنید و بکوبید و سپس زعفران کوبیده و پودر شده را داخل آب جوش بریزید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.