مزایده ۳۵ خودروی خارجی در بوشهر برگزار می‌شود

0

مدیرکل فروش اموال تملیکی بوشهر گفت: مزایده الکترونیکی سازمان اموال تملیکی برای ۳۵ خودرو خارجی وارداتی در گمرک بوشهر و گناوه برگزار می‌شود.


آقای رحیم بهادری از برگزاری فروش اموال تملیکی در قالب مزایده الکترونیکی سراسری در بوشهر تا ۱۶ آذر خبر داد و گفت: زمان رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده ۲۱ آذرماه است و شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت، وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir امکان‌پذیر است.

به گفته او، داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

بهادری کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی را لوازم خانگی، خودرو، ماشین‌آلات راهسازی، ابزارآلات، پارچه، لوازم الکترونیکی و جانبی رایانه و تلفن همراه شامل کالاهای قاچاق و متروکه اعلام کرد و گفت: ارزش اولیه و پایه مزایده به مبلغ حدود ۲۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه در فروش این کالاها در قالب مزایده الکترونیکی سازمان اموال تملیکی ۳۵ خودرو خارجی وارداتی در گمرک بوشهر و گناوه وجود دارد، گفت: متقاضیان برای بررسی جزئیات کالاها می‌توانند به تارنمای رسمی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نشانی TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.