با ایجاد کسب و کاری نوین زندگی ام تغییر کرد

0

زمانی که کسب و کار خود را در حوزه لیمو عمانی به تازگی شروع کردم امیدی نداشتم که بتوانم در بازار به جایگاه و فروش بالایی برسم ولی بعد از گذشت مدت کوتاهی با مشتری هایی که جذب کردم توانستم فعالیت و کسب و کاری در زمینه گربه پرشین و چوب دارچین راه اندازی کنم.

گرفتن تلخی لیمو عمانی

یکی از چاشنی های مهم در آبگوشت که بسیار خوشمزه است لیمو عمانی است که باید چگونگی گرفتن تلخی لیمو عمانی را بدانیم تا غذایی لذیذ با خواص فوق العاده لیمو عمانی را تهیه کنیم.

قبل از اضافه کردن به خورشت دانه های آن را جدا کنید زیرا یکی از دلایل اصلی تلخ شدن هستند. می توانید آنها را قبل از مصرف در آب بخیسانید و آنها را فقط برای مدت زمان کوتاهی در پخت بگذارید و سپس بیرون بیاورید.

هم چنین می توانید با چند دقیقه جوشاندن مزه تلخ آن را از بین ببرید. حالا اگر با تمامی این تفاسیر باز هم آبگوشت ما تلخ شد هیچ جای نگرانی نیست زیرا: می توانید با اضافه کردن چند تکه سیب زمینی پوست گرفته شده به خورشت تلخی آن را بگیرید. نکته مهم این است قبل از سرو خورشت باید تکه های سیب زمینی دور ریخته بشوند.

بانوان ایرانی از دیرباز در هنر آشپزی زبانزد بوده اند و خورشت هایی بسیار خوشمزه می پختند که در اکثر آنها از لیمو عمانی استفاده می کردند اما گاهی در گرفتن تلخی آن کمی دردسر ساز است و به همین خاطر خیلی از خانم ها ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند اما راه حل ساده است. این چاشنی خوشمزه اگر به درستی استفاده بشود غذای شما را فوق العاده خوشمزه می کند.

چند راه برای گرفتن تلخی آن وجود دارد که به شرح زیر است: یک دقیقه آن را با آب جوشانده تا مزه تلخش از بین برود. با کارد آن را سوراخ کرده و هسته ها را خارج کنید. شب تا صبح آن را در آب خیسانده و چند بار آب آن را عوض کنید. اگر به هر دلیلی باز هم خورشت شما تلخ شد کافیست چند تکه سیب زمینی پوست گرفته به داخل خورشت ریخته و قبل از سرو غذا آنها را دور بریزید.

گربه پرشین

حیوانات در بین انسانها بسیار عزیز بوده و امروزه اکثر مردم از سگ خانگی و گربه پرشین در رنگهای سیاه، سفید، طوسی، قهوه ای و غیره در اندازه کوچک خریداری نموده و قیمت آن نیز به خاطر توله بودنشان ارزان است.

گربه ها انواع متفاوتی داشته و یکی از نژادهای آن که بین مردم بیشترین فروش را دارد اسکاتیش بوده که این موجود بسیار زیبا چشمهایی معمولا به رنگ آبی و طوسی داشته که بسیار زرنگ و شیطون می باشد و رها کردن آن در خانه بسیار سرگرم کننده ولی خسارت بار هستند.

زیرا تا زمانی که شما با آنها بازی می کنید خودشان را لوس کرده و در زمان خستگی روی زمین دراز می کشد و کافی بوده از ان قافل شوید تا با یک وسیله ایی از اتاق بازی کرده و آن را خراب کند، این موجود زیبا به رنگ طوسی با خطهایی سیاه رنگ بوده که گوش و صورتی گرد دارد.

گربه های خانگی غذاهای مخصوصی داشته و هر نوع محصولی را به آنها نمی توان داد، زیرا ممکن بوده خلق و خوی وحشی گرفته و به انسان در مواقع خواب حمله کند.

گذاشتن چوب دارچین در کیف پول

یکی از ادویه های قدرتمندی که عطر و طعم بسیار قوی داشتهکه اثر افراد گذاشتن چوب دارچین در کیف پول را باعث خوشبو شدن کیف میدانند و خاصیت درمانی و عرفانی دارد دارچین سیلان می باشد که گفته می شود خاصیت جذب ثروت نیز دارد.

در واقع اعتقاد بر این است که استشمام رایحه این ادویه به صورت طولانی مدت سبب می شود تا برخی قدرت های عرفانی مربوط به عشق، موفقیت و سعادت در شما فعال شده و موجب باز شدن گره های و مشکلات زندگی شما می شود، به علاوه این ادویه از لحاظ پزشکی نیز خاصیت ضد عفونی کنندگی بسیار قوی را دارد که شما را از بدی ها و بیماری ها دور نگه می دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.