با انتخاب مسیر درست ثروت در زندگی ‌ام ماندگار شد

0

افراد زیادی برای پول ‌دار شدن تلاش کرده‌ اند اما اکثر آن‌ها به بن ‌بست می ‌خورند چرا که این افراد در مسیر درستی قرار نگرفتند و تلاش ‌هایشان بی‌ فایده خواهد بود. اما طبق تجربه شخصی که داشتم می ‌توانم بگویم بهترین مسیری که ما را به ثروت می ‌رساند تجارت می‌ باشد. چرا که من توانستم با تجارت در زمینه‌ عالی زیر به یک فرد معروف و سرمایه‌ دار تبدیل شوم.

الکل متانول در ایران

الکل متانول در ایران را  می توان به صورت بشکه ای نیز تهیه کرد. هر بشکه 220 لیتری حدود 175 کیلوگرم وزن دارد و فروشندگان تنها بر همین اساس می توانند با شما معامله کنند و نرخ هر کیلوگرم را می دهند. بنابراین توصیه می شود هنگام خرید الکل صنعتی به شکلهای مختلف یعنی بشکه یا حواله، مقدار خود را بر حسب وزن اعلام کنید تا فروشنده نیازی به تبدیل کردن آن نداشته باشد. برای این منظور اگر قصد خرید متانول پتروشیمی مورد نظر را دارید باید بدانید از چه مسیری می توانید آن را تامین کنید. یکی از مسیرهای تامین و خرید مستقیم از واحدهای پتروشیمی، مراجعه به بورس کالا است که کارخانه ها محصول خود را در آنجا عرضه می کنند.

الکل سفید طبی

با استفاده از الکل سفید طبی می توان چربی های پوستی را به راحتی از بین برد و به درمان جوش ها و آکنه های پوستی کمک شایانی نمود. الکل سفید به سبب خاصیت دارویی و درمانی خود از شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین الکل ها به شمار می رود. انواع الکل سفید در بازار به صورت عمده توسط نمایندگی ها در سراسر کشور به فروش می‌ رسند، اما خریداران برای خرید مستقیم الکل های سفید می توانند به روش های مختلف اقدام نمایند. بهترین روش برای خرید بدون واسطه الکل سفید مراجعه به سایت های معتبر فروش انواع الکل است.

الکل صنعتی 20 لیتری

الکل صنعتی 20 لیتری محصول بسیار خوبی برای صادرات می باشد. به طوری که تمام بازارهای جهانی مخصوصا کشورهای همسایه مورد هدف است تا بتوان با صادرات الکل، ارز خوبی وارد کرد. صادرات متانول ایران به شکل کشتی یا همان دریایی، بشکه و تانکر صورت می گیرد که هر کدام با توجه به کشور متقاضی و درخواست، مشخص می شود. با توجه به موقعیت استراتژیک ایران و دست یابی به آب های آزاد و همچنین جاده های مناسب، کارهای صادرات با سهولت خاصی انجام می گیرد. به طور کلی برای کشورهای همسایه مثل عراق، پاکستان و ارمنستان می بایست از نوع تانکری و بشکه ای استفاده کنند، که البته نوع بشکه ای شرایط خاص و ویژه ای خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.