کشنده آکتروس 1955 رخش خودرو + عکس و مشخصات

2

شرکت رخش خودرو دیزل، نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات کاماز روسیه، جدیدترین محصول کشنده خود را در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته رونمایی می‌کند؛ این نمایشگاه در روزهای 27 لغایت 29 آذرماه 1401 در مصلی امام تهران برگزار می‌شود.

این محصول جدید، آکتروس 1955 نام دارد و به پیشرانه LIEBHERR 55 ساخت مشترک آلمان و روسیه، مجهز شده است. پیشرانه یورو EEV5 آن به گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF 12TX 2621TD با اینتاردر پنج زمانه متصل شده و 550 اسب‌بخار قدرت و 2550 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

محور عقب آکتروس 1955، دایملر hl6 است و ترمزهای آن ساخته شرکت Webco آلمان است. جعبه فرمان نیز توسط شرکت XF ساخته شده و شعاع چرخش آن هشت متر است. حجم مخزن سوخت در این مدل 800+600 لیتر است.

کابین این کشنده، بنز آکتروس است و با کف مسطح، راحتی بیش‌تری را برای استراحت راننده فراهم می کند.  کابین آن جادار بوده و سقف بلند (با ارتفاع کابین 2020 میلی‌متر و قابلیت حرکت در کابین به حالت ایستاده) دارد. لازم به ذکر است که این کشنده، مجوز حمل کالای خطرناک دارد.

امکانات و تجهیزات این کشنده عبارتند از رادار خط‌خوان، رادار تصادف، مانیتور 8 اینچی لمسی مجهز به سیستم مالتی‌مدیا، کی‌لس استارتر،  صندلی‌های بادی مجهز به گرم‌کن، دو تخت خواب، بخاری درجا، پیش گرم‌کن موتور و سنسور هشدار دهنده ضخامت لنت. مواردی مثل کولر درجا و یخچال نیز به صورت آپشنال دردسترس است.

منبع : باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. مهرداد می گوید

    بخدا جایی تاسف داره این همه دانشمند و قطع ساز خوب داریم بعد باید منتظر ماشینهای کپی شده کشورهای دیگه باشیم ما که توانستیم با استفاده از جوانهای دانشمند خودمون در صنعت دنیا بی رقیب باشیم و بی نیاز پس چرا اجازه نمیدید ای مسئولین درخواب تاریک رفته، چرا به جوونها بها نمیدی تا بهترین وسیله های دنیا رو تولید کنن هاااا
    حیف که بازیچه حزب و باند بازی خودتون شدید وگرنه مملکت رو لایق اومدن امام مهدی ع میکردید
    نه این همه ظلم و حق خوری به تنها ملت طول تاریخ که پرچم حق رو در دست گرفتن کردید خدا هم بدجور منتظرتونه

    خلاصه ای کاش در اقتصاد به روی دانشمندان و نخبه مذهبی و غیر مذهبی باز بود تا ایران رو گلستان میکردن حیف صدهزاربار حیف

  2. امان می گوید

    همه چیزش خوبه قیمتش هم خوب باشه عالی که بتوانند بگیرند نه اینکه تا آخر عمرش قسط پرداخت کنه مسولین تو را خدا یک دفهچعه فکر ملت باشید از خیر خودتون بگذرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.