نسل چهارم سدان لوکس بیوک لاکراس 2023

0

هرچند بیوک لاکراس – LaCrosse – در سال 2019 از بازار آمریکا خارج شده است، ولی به دلیل استقبال مشتریان چینی از سدان­‌های بزرگ و لوکس، بیوک قصد دارد نسل چهارم این محصول را از سال آینده در بزرگترین بازار خودروی جهان عرضه نماید. تصاویری که در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) انتشار یافته نیز این خبر را تایید می‌­کند.

برخلاف تغییرات ظاهری، پایه و اساس نسل جدید بیوک لاکراس هم بر پلتفرم مشترک با مدل فعلی یعنی E2 استوار شده است.
طراحی بدنه بیوک لاکراس جدید از مدل فعلی متمایز شده است، هرچند که دو سدان بزرگ ساخت تویوتا یعنی آوالون و میرای را به یاد می‌­آورد. واقعیت این است که بیوک لاکراس با الهام از کانسپت Wildcat EV شکل گرفته است، خودرویی که در ماه ژوئن رونمایی شد.

برخلاف تغییرات ظاهری، پایه و اساس نسل جدید بیوک لاکراس هم بر پلتفرم مشترک با مدل فعلی یعنی E2 استوار شده است. طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای بیوک لاکراس به ترتیب 4.996، 1.866، 1.472 و 2.905 متر اعلام شده است، که نسبت به مدل فعلی، 30 میلی‌متر کاهش در طول و 10 میلی‌متر افزایش ارتفاع را نشان می‌­دهد.

این خودروی 2.1 تنی روی رینگ‌های 18 یا 19 اینچی قرار گرفته است و به لطف پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 227 اسب­‌بخار قدرت، می­‌تواند تا 230 کیلومتر برساعت سرعت بگیرد. مدل فعلی بیوک لاکراس با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 237 اسب‌­بخار قدرت یا 1.5 لیتری توربوشارژ با 169 اسب­‌بخار قدرت به فروش می‌­رسد، اما ظاهرا در مدل جدید، پیشرانه 1.5 لیتری حذف شده است.

براساس اعلام رسانه‌­های چینی، بیوک قصد دارد نسل جدید لاکراس را در اواسط آوریل 2023 و در جریان نمایشگاه شانگهای، رونمایی کند. انتظار داریم به فاصله کم از رونمایی، فروش هم آغاز شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.