خودروهای جدید در سبد محصولات سایپا

0

معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35 پلاس، CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای ۲۰ هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

قیمت چانگان یونیتی بررسی خودرو چینی خودرو چینی جدید جدیدترین خودروها در ایران جدیدترین خودروهای وارداتی جدیدترین خودروی سایپا جدیدترین خودروهای وارداتی سایپا خودرو جدید چانگان تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو مجله خودرو مجله ماشین

کوروش کمان کش با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به آمادگی شرکت چانگان در تولید دو محصول CS35 پلاس وCS55  پلاس، مسیر واردات این دو محصول سریعتر انجام شده و حدود دو هفته آینده، اولین محموله برای حمل به کشور آماده خواهد شد.

او تاکید کرد: در حال حاضر جهت پرداخت مبالغ ارزی با بانک مرکزی در حال مذاکره هستیم.

معاون خرید سایپا گفت: محموله اول از دو محصول CS35 پلاس،CS55  پلاس، 100 دستگاه خودرو است که تا اواسط بهمن ماه وارد کشور خواهد شد و بعد از اینکه مسیر انتقال ارز مشخص شد به صورت ماهیانه 4 هزار دستگاه از این دو خودرو حمل و به بازار عرضه خواهد شد.

او تاکید کرد: برنامه ای که به شرکت چانگان اعلام شده برای مدت زمان 3 ماه، واردات ‌12 هزار دستگاه از این دو خودرو است و با توجه به سیاست های بانک مرکزی در خصوص تامین منابع ارزی و در صورت مهیا بودن شرایط، ادامه واردات این خودروها بدون محدودیت تیراژ میسر خواهد بود.

کمان کش در خصوص محصول UNI-T نیز گفت: توافقات و اقدامات مربوط به این خودرو برای 2 هزار دستگاه انجام شده و احتمالا از اردیبهشت ماه سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا نیز در خصوص واردات سه محصول جدید گروه سایپا گفت: محصولات انتخابی سایپا از برند معتبر شرکت چانگان است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین است چرا که این خودروساز در سال گذشته بالغ بر 2.5 میلیون خودرو تولید و بخش عمده ای از محصولات خود را به بازارهای سراسر دنیا صادر کرده است.

مهدی پازوکی افزود: شرکت چانگان از شرکای تجاری و قدیمی سایپا است و  در گذشته دو محصول CS35 و ایدو از این شرکت توسط سایپا به بازار عرضه شده است و با بررسی هایی که مجدد انجام شده توانسته ایم دو خودرو  CS35 پلاس، CS55 پلاس را با قیمت های مناسبی وارد کنیم.

او با بیان اینکه خودرو CS35 پلاس ورژن جدید خودرو CS35 است که به سبد محصولات  گروه سایپا اضافه خواهد شد، گفت: این محصول دارای قوای محرکه 1.4 توربو شارژ، 150 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر است که خودرویی اسپرت و پرشتاب است.

معاون مهندسی گروه سایپا تصریح کرد: محصول دوم CS55 پلاس است که قوای محرکه این محصول 175 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر دارد. سایپا در مقطع زمانی، مذاکراتی در خصوص واردات این محصول داشت که به خاطر مسائل تحریم متوقف شد و در حال حاضر بر اساس توافق انجام شده این خودرو به صورت CBU به کشور وارد خواهد شد.

او افزود: محصول دیگری که سایپا در دستور کار واردات دارد، خودرو جدید و به روز UNI-T از شرکت چانگان است که این محصول جدید، سال گذشته به بازارهای جهانی عرضه شده است.

پازوکی تصریح کرد: در حال حاضر محموله ای از این خودروها برای انجام آزمایشات و تست های اولیه به کشور وارد شده و نمونه ها در سطح شهر در حال انجام تست های مربوطه است و پس از آماده سازی مدارک و مستندات قابل ارائه به سازمان ملی استاندارد جهت اخذ تاییدیه های لازم، مراحل واردات آن انجام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.