معرفی هتل میزبان بابلسر – بهترین هتل شهر بابلسر

0

اولین کاری که برای سفر به شهرهای شمالی ایران نظیر بابلسر، ساری، چالوس، لاهیجان، نوشهر، بابل، آمل، رودسر، لنگرود، رامسر، بندر انزلی و… باید انجام داد انتخاب مکانی مناسب برای اقامت است. هتل های بابلسر همه ساله میزبان مسافران از سراسر ایران زیبا هستند.

البته گردشگرانی هستند که ترجیح‌شان اجاره ویلا در شمال است؛ با این حال، افرادی طرفدار همیشگی هتل‌های شکیل و مدرن هستند که اقامت در آن‌ها اولویت اصلی می‌باشد. هتل میزبان بابلسر با 5 ستاره طلایی بدون شک پیشنهاد ما به این دسته از افراد است تا تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با هتل مجلل میزبان در شهر بابلسر آشنا کنیم.

در اکثر فصول سال از سراسر کشور مسافران زیادی، به شهرهای شمالی ایران سفر می‌کنند تا از آب و هوای تمیز منطقه بهره‌مند گردند. استان‌های شمال کشور از طبیعت قابل‌توجهی نظیر دریا، جنگل، کوه، رودخانه، دشت، آبشار و… برخوردار هستند.

این طبیعت برای دوست داران کوه و جنگل یک فرصت استثنائی می‌باشد. گوش دادن به صدای امواج رودخانه، درختان سرسبز سر به فلک کشیده جنگل‌ها، تنفس در هوای تمیز، دشت‌های حاصل‌خیز، آبتنی در آب دریا و… از جمله تجربه‌های باارزشی هستند که شما را با طبیعت آشتی می‌دهد و روحتان را نوازش می‌کند.

استخر هتل میزبان بابلسر

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر تمام امکاناتی را که از یک هتل 5 ستاره انتظار می رود، در خود دارد. پس جای تعجبی ندارد که این هتل مجهز به استخر هم باشد. در این مکان هر آنچه که بخواهید از وسایل و امکانات رفاهی فراهم می‌باشد که می‌تواند تا چندین روز شما را سرگرم ‌کند؛ از این رو، هیچ نگرانی بابت امکانات نداشته باشید.

استخر مجهز، سونا، زمین تنیس، زمین والیبال، پیست اسکیت بورد، سالن بیلیارد، آرایشگاه و خیلی از امکانات دیگر به راحتی در دسترس شماست. چه چیزی بهتر از آبتنی در استخر بعد از یک روز تفریحی شلوغ در بابلسر میتواند حال انسان را خوب کند؟ مطمئنا شنا در آب استخر هتل میزبان تجربه‌ای فراموش نشدنی از اقامت در این هتل خواهد بود.

امکانات هتل آنچنان بالاست که باعث می‌شود بار دیگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. چنانچه قصد خرید دارید، فروشگاه هتل می‌تواند این نیاز را برطرف کند. چنانچه با ماشین شخصی به سفر آمده‌اید، خیالتان راحت باشد، چراکه می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده نمایید. اتاق جلسات و سالن‌های نمایش هتل هم محل بسیار مناسبی برای برگزاری کنفرانس و جشن‌های شما است.

صاحب هتل میزبان بابلسر

صاحب هتل میزبان بابلسر با افتتاح این هتل 5 ستاره توانست گام بزرگی در جهت اقدامات رفاهی برای مسافران بردارد. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. از آن زمان تاکنون، هتل میزبان خدمات بی‌نظیرش را به بسیاری از مسافران در سراسر کشور عرضه کرده است.

این هتل باشکوه از بخش‌های متنوعی نظیر بخش ورزشی، تفریحی، اقامتی و تجاری تشکیل شده است. چشم‌انداز ایده‌آل هتل از دریا و شالیزارهای سبز و وسیع می‌تواند تجربه اقامت در این هتل را به یاد ماندنی کند. تجربه‌ای که هرگز از یادتان نمی‌رود.

سوئیت دوبلکس هتل میزبان بابلسر

این اتاق‌ها از سیستم تهویه‌ی مناسب برای هوا، تلویزیون مسطح با کانال‌های تلویزیونی دارای فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیدنی در حافظه، اینترنت، یک تخت دو  نفره و همینطور سرویس بهداشتی و حمام برخوردار هستند. اتاق دارای صندوق امانات رایگان، روم سرویس و اینترنت پرسرعت می‌باشد. بدون شک با اقامت در هتل 5 ستاره میزبان بابلسر خاطره‌ای لذت‌بخش در ذهنتان باقی می‌ماند.

رزرو هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان از اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی با امکانات و چشم‌اندازهای فوق‌العاده و متفاوت برخوردار است. وجود این تنوع دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. اشخاص با سلایق متفاوت می‌توانند واحد اقامتی موردنظرشان را در این هتل پیدا نمایند و با رزرو آن، اوقات دل‌چسبی را در کنار عزیزان خود بگذرانند.

واحدهای اقامتی این هتل 5 ستاره شامل کانکت، اتاق ویژه جانبازان، اتاق دبل، اتاق دبل پانوراما، اتاق دبل لوکس، اتاق توئین، سوئیت لوکس، پرزیدنت سوئیت، جونیور سوئیت، کوئین سوئیت و فمیلی سوئیت می‌باشد. چشم اندازهای اتاق متنوع و فوق‌العاده هستند.

هتل دارای اتاق‌هایی با چشم‌اندازهای رو به شالیزارهای برنج سرسبز، دریا و محوطه می‌باشد. هرکدام از این چشم‌اندازها در طبقات مختلفی قرار گرفته‌اند. فرض کنید یکی از اتاق‌های چشم‌نواز و زیبای هتل را رزرو کرده‌اید و یک لیوان چای نوش جان می‌کنید. در همین حال از تماشای منظره سواحل دریا از پشت پنجره‌های بزرگ اتاق لذت می برید. حتی تصورش هم زیباست، چه برسد به اینکه لحظه را تجربه کنید!

رستوران هتل میزبان بابلسر

بابت صرف غذا نگرانی دارید؟ کافی شاپ و رستوران‌های این هتل بین‌المللی خیال شما را از جهت صرف غذا در سفر راحت می‌کند. شما می توانید با خیالی راحت از بین گزینه‌های جذاب، وعده‌های غذایی دلخواه که باکیفیت هستند را انتخاب نمایید. در این مجموعه رستوران یاس، رستوران سلف سرویس، رستوران ایتالیایی لتکا، رستوران بومی محلی، رستوران بیرون بر و کافی شاپ قرار دارند.

این رستوران‌ها از تنوع خوبی از غذاهای ایرانی و فرنگی برخوردارند. چنانچه عاشق امتحان کردن غذاها با طعم جدید هستید، پیشنهاد می‌دهیم در هر وعده به یکی از این رستوران ها سر بزنید. اینگونه تجربه تست غذاهای محلی مازندرانی، غذاهای لذیذ سنتی ایرانی و یا غذاهای هیجان انگیز ایتالیایی را خواهید داشت. این رستوران‌ها تجربه غذایی بی‌نظیری در سفر می‌باشند و نقش پررنگی در خاطرات شما ایفا می‌کنند.

منوی صبحانه هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان در کنار تمام امکانات و خدمات رفاهی که به عنوان میزبان برای میهمانانش در نظر گرفته، صبحانه مفصلی هم ارائه می‌دهد. منوی صبحانه متنوع بوده و انواع مختلف شیرینی‌جات، غذاهای گرم، مربا و دسرهای سرد را در برمی‌گرد. بدون شک با صبحانه ی هتل می‌توانید روزتان را پرانرژی‌تر شروع کنید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به معرفی هتل 5 ستاره میزبان بابلسر که به عنوان یکی از بهترین هتل‌ها در شمال ایران شناخته می‌شود، پرداختیم. این هتل لوکس در ۱۳ طبقه ساخته شده و متشکل از ۱۶۶ واحد اقامتی متنوع است. هتل دارای فاصله بسیار اندکی با دریا می‌باشد و بین شالیزارهای وسیع برنج ساخته شده است. طبیعت اطراف هتل دارای جلوه چشم‌نوازی است که از پنجره های بزرگ اتاق‌های هتل به خوبی قابل مشاهده می‌باشد. این هتل در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم واقع شده است.

این مطلب از مقاله معرفی هتل میزبان بابلسر هتلی 5 ستاره در دل شالیزار وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.