بیوگرافی آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی + عکس

0

بیوگرافی آنتونلا روکوزو ، عکس های آنتونلا روکوزو و همسرش ، زندگینامه آنتونلا روکوزو و مسی ، اینستاگرام و زندگی شخصی و تحصیلات آنتونلا روکوزو

زندگینامه همسر لیونل مسی آنتونلا روکوزو

اینستاگرام لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسی جوایز لیونل مسی درآمد لیونل مسی ماشین لیونل مسی همسر لیونل مسی بیوگرافی آنتونلا روکوزو

آنتونلا روکوزو متولد 26 فوریه سال 1988 ( 1367) در شهر روزاریو آرژانتین است .

او در یک خانواده 5 نفری متولد شده ، پدرش خوزه و مادرش هم پاتریکیا نام دارند . همچنین دو خواهر به نام های پائولا و کارلا دارد.

آنتونلا روکوزو یکی از اقوام نزدیک لوکاس اسکالگیا است که دوست دوران بچگی لیونل مسی است.

تحصیلات

آنتونلا روکوزو از همان زمان جوانی علایق خود را در زمینه دندانپزشکی می دانست و بعد از اینکه وارد دانشگاه شد ، این رشته را انتخاب کرد اما هرگز به عنوان یک شغل به آن نگاه نکرد..

او همچین در زمینه ارتباطات شبکه اجتماعی هم مطالعات زیادی داشت و در نهایت با مدرک ارتباطات از دانشگاه فارغ التحصیل شد .

شغل همسر لیونل مسی

در آمد نجومی لیونل مسی تعداد توپ طلای لیونل مسی توپ طلا 2021 به کی رسید بهترین بازیکنان فوتبال بهترین بازیکن جهان توپ طلای رونالدو بیوگرافی لیونل مسی جوایز لیونل مسی ماشین لیونل مسی بیوگرافی ورزشکاران

آنتونلا روکوزو یک بیزینس وومن و مدل آرژانتینی است.

او در تبلیغات محصولات مختلف به عنوان یک مدل فعالیت می کند و یکی از برجشته ترین نقش های تبلیغاتی را در کشور آرژانتین به عهده دارد .

او در سال 2016 اعلام کرد که قرارداد بزرگی برای تبلیغ در زمینه پاپوش امضا کرده است .

جالب است بدانید آنتونلا روکوزو و همسر لوییس سوارز سال 2017 با شراکت همدیگر بوتیک بزرگی در بارسلونل تاسیس کردند . در افتتاحیه این فروشگاه افراد فوتبالی مشهوری چون نیمار در آن حضور یافتند .

علاوه بر این ها آنتونلا روکوزو و خواهرانش بنیان گذار و ابداع کننده یک برند لباس کودک می باشند.

ورزش مورد علاقه

همسر لیونل مسی به ورزش بوکس خیلی علاقمند است.

ماجرای عشق و عاشقی و ازدواج

حذف شرط: بیوگرافی لیونل مسی بیوگرافی لیونل مسیحذف شرط: همسر لیونل مسی همسر لیونل مسیحذف شرط: بیوگرافی ورزشکاران بیوگرافی ورزشکارانحذف شرط: بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی فوتبالیست هاحذف شرط: بهترین فوتبالیست های دنیا بهترین فوتبالیست های دنیاحذف شرط: بهترین ورزشکاران جهان بهترین ورزشکاران جهانحذف شرط: اینستاگرام لیونل مسی اینستاگرام لیونل مسیحذف شرط: جوایز لیونل مسی جوایز لیونل مسیحذف شرط: درآمد لیونل مسی درآمد لیونل مسیحذف شرط: ماشین لیونل مسی ماشین لیونل مسی

لیونل مسی در سال 1992 وقتی 5 ساله بود از طریق یکی از دوستان مشترکش با آنتونلا روکوزو که همسایه شان بود آشنا شد .

لیو در 9 سالگی نامه ی عاشقانه ای به آنتونلا نوشت در آن زمان آنتونلا 8 ساله بود و در نامه اش نوشت: « من و تو یک روز دوست پسر و دوست دختر خواهیم شد».

وقتی لیونل مسی به علت بیماری کمبود رشد هورمون و پیوستن به بارسلونا ، ناچارا آرژانتین را به همراه خانواده اش به مقصد اسپانیا ترک کرد، لئو و آنتونلا از یکدیگر جدا شدند . آنتونلا که دیگر امیدی به دیدن لئو نداشت با پسر دیگری وارد رابطه شد .

اما لیونل مسی در سال 2007 پس از 7 سال دوباره با آنتونلا برای از سرگیری رابطه شان تماس گرفت . آنتونلا رابطه اش را با فرد جدید قطه کرد و دوباره با مسی وارد رابطه شد .

لیونل مسی سال 2009 در کاروان شادی بعد داربی بارسا و اسپانیول رابطه اش را با آنتونلا علنی کرد و سال بعد هم با هم نامزد کردند.

بالاخره این زوج پس از سال ها زندگی در کنار هم در سال 2017 در هتل مجللی به نام سیتی سنتر در روازریو با حدود 260 نفر میهمان رسما ازدواج کردند .

آنها اکنون صاحب سه فرزند هستند در سال 2012 اولین پسرشان « تیاگو» متولد شد ، دومین پسرش «متئو» هم در سال2015 و آخرین فرزندشان که پسری به نام « کیوو» است در سال 2018 به دنیا آمد .

 اینستاگرام لیونل مسی
 بیوگرافی لیونل مسی
 جوایز لیونل مسی
 درآمد لیونل مسی
 ماشین لیونل مسی
 همسر لیونل مسی
 بیوگرافی آنتونلا روکوزو

جنجال در عروسی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

بر اساس فرهنگی در آرژانتین پوشیدن لباس سفید در مراسم عروسی برای هر کسی غیر از عروس بسیار توهین آمیز است.

اما مادر مسی در روز مراسم عروسی پسرش لباس سفید پوشید که این اقدام توهین آمیزش منجر به درگیری او با خانواده آنتونلا شد.

اینستاگرام آنتونلا روکوزو

آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی در اینستاگرام با آیدی antonelaroccuzzo فعال است.

منبع:دلگرم

بیوگرافی همسر لیونل مسی/ زندگی شخصی و ماجرای عاشقی با لئو در کودکی و ازدواج

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.