مدارس کدام استان‌ها تعطیل و غیرحضوری شد؟

0

با توجه به بارش برف، روز شنبه ۳ دی برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

بارش برف در کشور سبب تعطیلی یا غیرحضوری شدن برخی از مراکز آموزشی در روز شنبه ۳ دی ماه شده است.

بارش برف مدارس مقطع ابتدایی زنجان را غیرحضوری کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به علت بارش برف و نامساعدبودن هوا، فعالیت آموزشی مقطع ابتدایی در تمامی شهرستان های استان به جز شهرستان طارم غیرحضوری شد.

تعطیلی مدارس استان مرکزی در روز سوم دی ماه

به علت بارش برف، برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های اراک، شازند، خنداب و خمین در نوبت صبح به صورت غیر حضوری می‌باشند.

شهرستان‌های آشتیان، کمیجان و فراهان در مقطع ابتدایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و مقطع متوسطه اول و دوم با ۱.۵ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.

به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس اراک و چند شهرستان دیگر در استان مرکزی در نوبت عصر هم غیرحضوری شدند.

بارش برف، مدارس برخی مناطق استان همدان را به تعطیلی کشاند

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد، به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، فامنین، درگزین، اسد آباد، گل تپه، سردرود، لالجین، بهار و قهاوند در ۲ شیف صبح و عصر تعطیل است.

برف و سرما، مدارس ۵ شهرستان استان اصفهان را تعطیل کرد

جلال سلمانی مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان بویین میاندشت امروز شنبه ۳ دی تعطیل است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس برخی مناطق فارس

“باتوجه به بارش رحمت الهی و باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس‌های درس حضوری در روز شنبه سوم دی ماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمام مدارس شهرستان سپیدان و بخش‌های ارژن، کامفیروز و خسروشیرین تعطیل و آموزش و کلاس‌های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه‌ها برگزار خواهد شد. ”

مدارس در برخی از بخش‌های استان قم تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی و به خصوص برف در بخش‌های سلفچگان، قاهان و خلجستان امروز شنبه سومین روز از دی ۱۴۰۱ تمامی مدارس در دوره‌های تحصیلی در این بخش‌ها تعطیل است و فقط مدارسی که امتحانات نهایی دارند دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی حضور می‌یابند.

جزئیات تعطیلی مدارس نوبت عصر در شهرهای لرستان

آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس این استان در نوبت عصر به دلیل بارش برف و باران را تشریح کرد.

براین اساس، در الیگودرز مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول همه بخش‌ها و روستاها نوبت عصر امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل همچنین پیش دبستانی و ابتدایی سطح شهر الیگودرز بصورت مجازی است.

در شهرستان دلفان و بخش بیرانوند همه مقاطع جز کسانی که امتحان نهایی دارند تعطیل و آموزش بر بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

در شهرستان بروجرد و ازنا مدارس پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر آموزش مجازی است (برای متوسطه اول شهرستان بروجرد به زودی اطلاع رسانی خواهد شد).

در شهرستان دورود که صبح مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل بود برای نوبت عصر آموزش در همه مدارس حضوری است.

تعطیلی مدارس گناوه و دلوار

مدارس ابتدایی شهرستان گناوه به علت بارش باران تعطیل شد.

بنا به تصمیم مدیریت بحران شهرستان تنگستان و بخش دلوار، مدارس بخش دلوار در نوبت صبح تعطیل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.