یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در گیلدخت

0

در این مطلب بیوگرافی و عکس های یاسمن معاوی را با شما به اشتراک گذاشته ایم . با ما در کارستان همراه باشید.

بیوگرافی یاسمن معاوی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران مجله بازیگران اخبار فیلم و سریال عکس جدید بازیگران بازیگران سریال گیلدخت

نام و نام خانوادگی یاسمن معاوی
تاریخ تولد 1372
محل تولد تهران
حرفه بازیگری
سوابق کاری از سال 92
وضعیت تاهل مجرد

 

زندگینامه یاسمن معاوی

یاسمن معاوی بازیگر متولد سال 1372 و اهل تهران است . خیلی شانسی وارد حرفه بازیگری شده کارش را از سال 92 اغاز کرده و حالا در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود نقش فیروزه را در سریال گیلدخت برعهده دارد .

یاسمن معاوی اصالتا خوزستانی است ، پدر و مادرش هر دو اهل اهواز هستند.

 

تحصیلات

یاسمن معاوی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع فوق دیپلم است .

 

شروع فعالیت هنری

در سال 1389 زمانی که یاسمن معاوی ترم یک دانشگاه بود ، یک گروه فیلمبرداری وارد دانشگاه شده بودند و از قضا دنبال یک بازیگر زن نیز بودند . خیلی ساده یاسمن معاوی را برای فیلم خود انتخاب می کنند و خانم بازیگر هم در دو سکانس از این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است .

پس از آن با تشویق اطرافیان خود برای ادامه این حرفه ، در دوره های بازیگری شرکت می کند . در سال 1390 با آشنایی با آموزشگاه مرحوم امین تارخ وارد کارگاه بازیگری شده و در مصاحبه اولیه با حمایت مادرش و البته مخالفت سایر اعضای خانواده ، پذیرفته می شود.

 بیوگرافی یاسمن معاوی
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 مجله بازیگران
 اخبار فیلم و سریال
 عکس جدید بازیگران
 بازیگران سریال گیلدخت

یاسمن معاوی در فیلم سینمایی کلاشینکف

یاسمن معاوی با طی کردن انواع تست های بازیگری برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال 1392 انتخاب و به ایفای نقش پرداخت.

یاسمن معاوی که همچنان در عرصه بازیگری به دنبال اهداف خود در حال پیشرفت بود در فراخوان های بازیگری که عوامل فیلم ها منتشر می کردند شرکت کرده و خیلی اتفاقی با «رضا رخشان» کارگردان معروف آشنا می شود ، برای بازی در فیلم ازدواج سعید و لیلا آنتخاب می شود اما این فیلم به دلایلی ساخته نشد.

 

اولین تجربه حرفه ای

پس از آن یاسمن معاوی اولین تجربه حرفه ای خود را با فیلم «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی «مجید اسماعیلی پارسا» در سال 94 تجربه کرد .

معاوی در نقش توکا در فیلم «غیرمجاز» به کارگردانی «حسن یکتاپناه» در سال 1394 تجربه نقش اصلی را در کنار بازیگران مطرحی چون میلاد کی مرام ، لیلا زارع و پریوش نظریه به دست آورد .

داستان فیلم سینمایی غیرمجاز درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید . او در این راه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. گفتنی است این فیلم سینمایی در جشنواره فجر سال 94 به نمایش درآمد.

 

اولین سریال یاسمن معاوی

یاسمن معاوری اولین تجربه سریالی خود را با مجموعه نمایش خانگی آغاز کرده است . او در سریال خانگی «پیکسل» در نقش یاسمن به ایفای نقش پرداخت.

 

یاسمن معاوی در سریال گیلدخت

 بیوگرافی یاسمن معاوی
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 مجله بازیگران
 اخبار فیلم و سریال
 عکس جدید بازیگران
 بازیگران سریال گیلدخت

«گیل‌ دخت» عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. یاسمن معاوی در نقش فیروزه در سریال گیلدخت بازی کرده است.

 

الگوی بازیگری

یاسمن معاوی الگوی بازیگری خود را «لیلا حاتمی» معرفی می کند و علتش هم اعتبار جهانی خانم بازیگر است و اینکه در کنار حرفه بازیگری خود زندگی شخصی اش را حفظ کرده است.

 

ورزشکار حرفه ای

یاسمن معاوی قبل از ورود به عرصه بازیگری اسکیت سوار حرفه ای بوده و اتفاقا چندین مقام هم کسب کرده اما به دلیل آسیب دیدگی و شکستگی دست و دندانش از این رشته ورزشی فاصله می گیرد.

 

ازدواج و همسر یاسمن معاوی

خانم بازیگر عاشق شده اما ازدواج نکرده است.

 

 

کارهای های یاسمن معاوی

در سینما :

  • غیرمجاز 1394 حسن یکتاپناه
  • ماهی سیاه کوچولو 1393 مجید اسماعیلی

سریال های یاسمن معاوی

یاسمن معاوی در تلویزیون :

  • سریال خانگی پیکسل 1395 محمود معظمی
  • سریال گیلدخت 1401 مجید اسماعیلی

منبع : دلگرم

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.