قیمت موتور کامل ساینا ،کوییک و تیبا چند؟

0

مشخصات موتور کامل ساینا

موتور کامل ساینا یکی دیگر از موتورهای محصول شرکت سایپا است که بر روی خودروهای ساینا نصب شده است . این موتور مثل اغلب تولیدات این شرکت حجم ۱/۵ لیتری داشته و حداکثر قدرتی که برای آن پیش بینی شده معادل hp/5300 rpm است .

تفاوت کوییک S با کوییک G دفترچه کوییک S قیمت کوییک S مشخصات کوییک S معایب و مزایای کوییک S موتور کوییک S چیست نمادی داخلی کوییک S مصرف سوخت کوییک آر مصرف بنزین کوییک چقدره بررسی مشکلات خودرو بررسی خودرو بررسی خودروهای جدید تست و بررسی خودرو بررسی خودروسازی ایران مقایسه کوییک مقایسه کوییک با پژو 405 بهترین خودرو ایرانی مجله اتومبیل معرفی خودرو مجله خودرو تعمیرات تخصصی کوییک موتور کوییک چند سوپاپه

موتور ساینا با اینکه یک موتور یورو ۴ محسوب می شود اما قابلیت ارتقا به یورو ۵ هم دارد این در حالی است که شرکت سازنده آن سالها قبل از تولید آن وعده تحقق شعار ورود به نسلهای یورو ۵  را در تولیدات خود داده بود .

در موتورهای یورو ۴ اندازه سوپاپ ها بلند تر است این بلندی سوپاپ باعث می شود تا میزان ورودی و خروجی هوای درون موتور افزایش یابد . با افزایش مقدار هوای ورودی و خروجی احتراق بهتر و بیشتری صورت پذیرفته که در نتیجه آن شتاب افزایش و مصرف سوخت کاهش می یابد .

قابلیت دیگر این محصول جدید گروه سایپا سازگاری آن با دو گیربکس دستی و اتوماتیک است که این امکان را برای سازنده آن فراهم نموده است تا بر اساس انتخاب مشتریان خود خودروهایی با هر دو گیربکس و برپایه این موتور به بازار عرضه نماید .

حجم ، وزن و شکل ظاهری مطابق با موتورهای تیبا و کوئیک می باشد در حالی که در ابعاد فنی بر اساس سیستم سوخت رسانی و سایر تعلیقات بیرون دگرگونی هایی یافته است .

قیمت موتور استوک ساینا ،تیبا 1 و 2 و کوییک

تعویض روغن موتور ساینا قدرت موتور ساینا موتور ساینا ساخت کجاست موتور ساینا چند اسب بخار قیمت موتور ساینا قیمت موتور تیبا قیمت موتور کوییک موتور کوییک S چیست موتور کوییک آر ساخت کجاست موتور کوییک چند سوپاپه قیمت موتور استوک لیست قیمت قطعات استوک مراکز فروش لوازم استوک ماشین

قیمت:13,500,000 تومان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.