معرفی سوپراسپرت برقی BYD یانگ وانگ U9 + عکس

0

شرکت بی­ وای­ دی با رونمایی از یک سوپراسپرت برقی به نام یانگ وانگ U9، مخاطبان را غافلگیر کرده است.
به جزء شتاب صفر تا صد 2 ثانیه، از دیگر مشخصات فنی و یا امکانات رفاهی این خودرو هیچ سخنی به میان نیامده است.
اهالی رسانه انتظار داشتند که در جریان رویداد خبری با اجرای مدیرعامل BYD یعنی وانگ چوانفو، یک خودروی شاسی‌­بلند به نام U8 رونمایی شود اما در اقدامی ناگهانی، U9 هم به حاضران معرفی شد.

معرفی سوپراسپرت برقی BYD یانگ وانگ U9

براساس اعلام سازنده، یانگ وانگ U9 نیز براساس زبان طراحی این برند با عنوان «دروازه زمان و فضا» شکل گرفته است، اما باید اعتراف نمود که این خودرو به جزء فرم L شکل چراغ‌های جلو، تقریباً هیچ شباهتی به محصول دیگر یعنی بی وای دی U8 ندارد. درهای پروانه‌­ای و چراغ‌های سرتاسری عقب،  از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو به شمار می‌­آید. البته با کمی دقت، می‌توان برخی شباهت‌ها میان U9 با سایر خودروهای سوپراسپرت از برندهای دیگر را تشخیص داد.

معرفی سوپراسپرت برقی BYD یانگ وانگ U9

همچون U8، یانگ وانگ U9 نیز به فناوری ییسیفانگ – Yisifang – مجهز شده است. این فناوری هریک از چرخ‌های خودرو را به یک موتور مستقل متصل می‌کند، که علاوه بر مدیریت انتقال گشتاور، وابستگی چرخ به فرمان را کاهش می‌دهد و حتی امکان دور زدن 360 درجه را برای خودرو فراهم می‌کند. بنابر اعلام سازنده، سرعت پاسخگویی این سامانه، صد برابر سامانه­ چهارچرخ محرک متداول خواهد بود و در تمام محصولات برند یانگ وانگ به صورت استاندارد نصب می­‌شود.

معرفی سوپراسپرت برقی BYD یانگ وانگ U9

به جزء شتاب صفر تا صد 2 ثانیه، از دیگر مشخصات فنی و یا امکانات رفاهی این خودرو هیچ سخنی به میان نیامده است.

براساس اعلام BYD، یانگ وانگ وظیفه ساخت خودروهایی با قیمت 110,280 الی 206,760 دلار را برعهده می­‌گیرد. از قیمت U9 اطلاعی در دسترس نیست، اما براساس صحبت‌های مدیرعامل بی­ وای­ دی، تعیین رقم یک میلیون یوان یا 145 هزار دلار را می­‌توان قابل انتظار دانست.

مترجم : باما

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.