چگونه قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست؟

0

بورس کالا امروز شاهد عرضه ۱۲ هزار خودرو بود. ۲ هزار خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک؛ ۴ هزار پژوی ۲۰۷ دنده‌ای؛ ۲ هزار خودروی تارا دنده‌ای و ۴ هزار دستگاه شاهین امروز در بورس کالا عرضه شد.

۲ هزار خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک به قیمتِ پایه هر دستگاه، ۲۸۰ میلیون تومان و چهار هزار پژوی ۲۰۷ دنده‌ای، هر دستگاه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، یکشنبه در بورس کالا عرضه شد.

۲ هزار خودروی تارا دنده‌ای هم به قیمتِ هر دستگاه ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. همچنین ۴ هزار دستگاه شاهین به قیمتِ پایهء هر دستگاه ۳۰۴ میلیون تومان عرضه گردید.

مهلتِ ثبتِ سفارشِ این خودروها، ساعتِ ۱۷ روزِ قبل از عرضه و میزانِ پیش پرداختِ این خودرو‌ها ۱۰۰ درصد است.

قیمتِ نهایی این خودرو‌ها بعد از انجامِ مراحلِ کشفِ قیمت، مشخص و هزینه‌های جانبی نیز به آن اضافه می‌شود.

آموزش تابلوخانی بورس بورس کالا قیمت تارا قیمت سایپا شاهین قیمت پژو 207 عرضه خودرو در بورس چیست خرید خودرو از بورس قیمت پژو 207 دنده ای راههای کاهش قیمت کاهش قیمت خودرو کاهش قیمت پژو 207 کاهش قیمت خودروهای وارداتی

پژو ۲۰۷ به دوبرابر قیمت پایه در بورس فروخته شد

امروز یک شنبه هجدهم دی ماه بورس کالای ایران میزبان عرضه ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی بود. در این طرح قیمت پایه این محصول ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده بود که ۱۰۰ درصد پیش پرداخت در حساب کاربری متقاضیان قرار گرفته باشد.

در معاملات امروز حدود ۶ هزار و ۶۸۳ نفر برای خرید ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی در بورس کالا شرکت کرده بودند که در نهایت این خودرو با قیمت ۳۷۶ میلیون تومان به فروش رسید.

این محصول با محاسبه مالیات، عوارض ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه، کارت هوشمند و سایر هزینه‌ها در نهایت با قیمت ۴۲۹ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۳۱۰ تومان به فروش رسیده است.

پژو ۲۰۷ دستی سفید
عرضه (دستگاه): ۴۰۰۰
تقاضا (دستگاه): ۶۶۶۸
معامله شده (دستگاه): ۴۰۰۰
قیمت پایه (ریال): ۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشف شده (ریال): ۳,۷۵۷,۸۵۳,۷۵۰
رقابت (درصد): ۱۰۲.۵۸
تحویل: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

کاهش ۵۴ میلیونی قیمت تارا در بورس

امروز ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید در بورس کالا معامله شد، میزان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه و تقاضای آن ۲۵۲۲ دستگاه بوده و ۲۰۰۰ دستگاه در بورس معامله شد، قیمت پایه ۲۵۶،۵۰۰ میلیون تومان بوده و قیمت کشف شده ۳۵۱،۲۷۴ میلیون تومان بوده و تاریخ تحویل ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود، تارا دستی در عرضه قبلی (۲۳ آذر) با قیمت میانگین ۴۰۵،۳۹ میلیون تومان فروخته شده بود. تارا در معامله امروز بورس کالا نسبت به معامله قبل ریزش ۵۴ میلیون تومانی قیمت را داشت.

نکته جالب خودروی تارا این است که در بازار آزاد این عدد حوالی ۶۰۰ میلیون تومان است و خریداران واقعی و مصرف کننده واقعی در بورس کالا توانسته ۲۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر این خودرو را خریداری نماید.

تارا دستی سفید
عرضه (دستگاه): ۲۰۰۰
تقاضا (دستگاه): ۲۵۲۲
معامله شده (دستگاه): ۲۰۰۰
قیمت پایه (ریال): ۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشف شده (ریال): ۳,۵۱۲,۷۴۲,۵۰۰
رقابت (درصد): ۳۶.۹۵
تحویل: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

شاهین در بورس بدون مشتری ماند

بنا بر اعلام شرکت سایپا امروز خودروی شاهین در بورس کالا عرضه شد. در این طرح فروش ۴ هزار خودروی شاهین راهی بورس کالا شد که در نهایت برای این خودرو تعداد ۱۵۴۵ تقاضا به وجود آمد.

قیمت پایه این محصول ۳۰۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. متقاضیان می‌بایست ۱۰۰ درصد قیمت پایه را در حساب کاربری خود واریز می‌کردند.

در معاملات امروز خودروی شاهین با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان فروخته شد که این رقم با محاسبه معاملات و عوارض ارزش افزوده به همراه شماره گذاری، بیمه، کارت هوشمند و سایر هزینه‌ها ۳۴۴ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۳۰۶ تومان به ۱۵۴۵ نفر فروخته شده است.

درحالی بیش از ۲۴۰۰ دستگاه شاهین در معاملات امروز با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان بدون مشتری مانده است که قیمت هیجانی این خودرو در بازار آزاد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان شده است.

شاهین سفید
عرضه (دستگاه): ۴۰۰۰
تقاضا (دستگاه): ۱۵۴۵
معامله شده (دستگاه): ۱۵۴۲
قیمت پایه (ریال): ۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رقابت: با قیمت پایه معامله شد.
تحویل: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

منبع:نبض بورس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.