سوزن انژگتور گاز مایع LPG چیست و چگونه کار می کند؟

0

از نظر مفهومی تفاوت چندانی با انژکتوری که برای بنزین استفاده می شود ندارد. اجزای اصلی در واقع یک سوپاپ سوزنی، یک شیر برقی است که سیگنال هایی را از یک واحد کنترل الکترونیکی ECU دریافت می کند و حرکت سوزن را به همراه فنر برگشتی کنترل می کند، یک دیافراگم لاستیکی که عبور گاز را تنظیم می کند، و در پایین دست، نازلی که سوخت از آن برای احتراق است.

 انواع سوزن انژکتور  سوزن انژکتور چیست  دلایل کثیف شدن سوزن انژکتور  اجزاء سیستم CNG  تعمیرات تخصصی cng  گاز مایع چیست  نحوه تنظیم رگلاتور LPG  سوزن انژکتور گاز LPG  سوزن انژکتور گاز CNG  آموزش تعمیر خودرو

چگونه کار می کند؟

عملکرد انژکتور به طور کامل توسط واحد کنترل الکترونیکی کنترل می شود: دومی، بر اساس پارامترهای موجود، تصمیم می گیرد که چه مقدار سوخت باید به محفظه احتراق تزریق شود و در چه لحظه ای.

سپس جعبه کنترل برای مدت زمانی که طول می کشد تا مقدار معینی گاز از آن عبور کند به شیر برقی انرژی می دهد و باعث می شود پین قبل از بازگشت به نقطه اولیه خود توسط فنر برگشت حرکت کند. سپس گاز مایع از غشای لاستیکی عبور می کند و با تبخیر شدن، از نازل به کانال ورودی تزریق می شود.

انفجار کپسول گاز علت انفجار مخزن cng استفاده از گاز مایع در خودرو شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی خطرات گاز ال پی جی معایب گاز ال پی جی اخبار حوادث

مشکلاتی که اغلب بر انژکتورهای سیستم های LPG تأثیر می گذارد، ناشی از استفاده از گازهای آلوده به مواد خارجی است که رسوبات آن می تواند به غشاء آسیب برساند و باعث اختلال در عملکرد موتور شود.

این ناهنجاری با افزودنی های تمیز کننده نازل کاهش می یابد، که می تواند به طور متناوب نیز استفاده شود، اما آسیب جدی گاهی اوقات نیاز به تعویض خود نازل ها دارد.

تفاوت گاز CNG با گاز LPG خطرات گاز LPG گاز CNG بهتر است یا LPG گاز سوز كردن خودرو lpg مخزن گاز LPG مزایا و معایب گاز LPG مسافت طی شده با گاز lpg نحوه تنظیم رگلاتور LPG نصب گاز LPG روی پراید هزینه نصب گاز ال پی جی نصب گاز cng تعمیرات تخصصی گاز LPG تعمیرات تخصصی cng مجله خودرو کارستان قیمت گاز ال پی جی تنظیم گاز ال پی جی قیمت مخزن گاز ال پی جی گاز ال پی جی چیست معایب گاز ال پی جی هزینه گاز ال پی جی
این برای چیه

سوزن انژکتور LPG بخشی از یک سیستم انتقال سوخت دوگانه است و برای پاشش سوخت به منیفولد مکش در زمان مناسب و در مقدار مناسب طراحی شده است.

توانایی انجام این کار با دقتی که اختلاط مناسب هوا و LPG را تضمین می کند به بازده کلی موتور، هم از نظر توان و هم از نظر مصرف و بنابراین از نظر آلایندگی بستگی دارد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.