حمله سخنگوی وزارت صمت در واکنش به انتقاد به پلیس به خودروسازان

1

️حمله سخنگوی وزارت صمت:

به جای نظر دادن درمورد خودرو، به فاجعه ترافیک تهران بپردازید.

بارش مختصر برف، ترافیک بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده و ضعف عملکرد پلیس درمدیریت آن برهمه آشکار شده، اگر پلیس راهور یک صدم آنچه درمورد خودرو نظر می‌دهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند شاهد چنین فجایعی نخواهیم بود.

آقای سخنگوی وزارت صمت، شما در جایگاهی نیستید که برای پلیس تعیین و تکلیف کنید

 

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در سخنانی که بی شک مطابق با جایگاهش نیست خطاب به انتقادات پلیس نسبت به کیفیت خودروهای داخلی گفته «به جای نظر دادن درمورد خودرو، به فاجعه ترافیک تهران بپردازید».

این سخنان در حالی مطرح می شود که باید گفت جناب امید قالیباف ابتدا شما در جایگاهی نیستید که با ادبیاتی طلبکارانه پلیس را مورد خطاب قرار دهید.

دوم آنکه وقتی شما از شبکه خبر و از مقام مجری خبری به سخنگویی یکی از اصلی ترین و مهم ترین وزارت خانه های این کشور رفته اید، یعنی همین مقام شما حاصل ورود به مسائلی است که به شما و تخصصتان ارتباطی ندارد.

سوم آنکه ۵۰ درصد ترافیک پایتخت پس از بارش برف به دلیل کیفیت ضعیف و غیر استاندارد خودروها و لاستیک هایی است که توسط وزارت خانه شما ساخته می شود.

و به عنوان چهارمین پاسخ و آخرین پاسخ باید گفته شود که پلیس حافظ جان و مال و ناموس این ملت است و خودروهای ساخت وزارت خانه شما، جان، مال و ناموس این ملت را به خطر می اندازد و پلیس به عنوان وظیفه ذاتی خود موظف است در این مسئله و ساخت ارابه های مرگ ورود کند.

همچنین ما در وزارت صمت با شلختگیی همراه هستیم که بی سابقه بوده است، تناقض گویی های شما از خرید خودرو در بورس کالا تا تعیین تکلیف موبایل های آیفون ۱۴ و وضعیت صنعت خودرو گواه بر این است که شما در کار خود مانده اید چه برسد به اظهار نظر راجع به دیگران…

منبع:خبرفوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Parsa می گوید

    یه پاسخ دیگه نگفتن بگو تو گو گو میخوری که اصلا حرف میزنی توله گرگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.