شرط جدید برای شرکت در قرعه‌کشی‌ خودرو

18

مدیر عملیات فروش ایران خودرو با اشاره به تعداد بالای شرکت‌کنندگان در طرح فروش محصولات این شرکت گفت: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حسابهایشان موجود است و ازطریق بانک مسدود می‌شود.

آپشن های پژو پارس آموزش VIP کردن پژو پارس آموزش تیونینگ پژو پارس آموزش نصب دزدگیر پژو پارس ارتفاع پژو پارس از زمین اسپرت كردن پژو پارس اسپرت ترین پژو پارس ایرادات اصلی پژو پارس تیونینگ پژو پارس پژو پارس اسپرت مجله ماشین عکس ماشین اسپرت

کیوان پناهی با بیان این که در طرح فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو، 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت‌نام کردند گفت: در این مرحله 21 هزار دستگاه خودرو عرضه شد که 50 درصد به طرح جوانی جمعیت و 50 درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو افزود: در این دوره 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت‌نام کردند که با توجه به تعداد خودرو‌های عرضه‌شده درصد برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوز‌های لازم در ثبت‌نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حسابهایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

آقای پناهی ادامه داد: میان خودرو‌های عرضه‌شده نظیر پژوپارس، سورن و رانا، خودروی پژوپارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد.
مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: به‌دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش آمد ما هم زمان ثبت‌نام را تمدید کردیم.

وی یادآور شد: اعلام نتایج هم معمولاً 48 ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مبنی بر داشتن گواهی‌نامه و پلاک فعال بررسی شود و امروز شنبه اول بهمن ماه اسامی برندگان اعلام می‌شود و پیامک هم برای برندگان ارسال خواهد شد.

آقای پناهی در پایان گفت: تمامی خودرو‌های تولیدی ایران خودرو هم در بورس عرضه می‌شود و هم به‌صورت عادی عرضه می‌شوند.

قرار است  نتایج قرعه‌کشی 4 محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده بعد از تأیید استعلام نهاد‌های مرتبط و تأیید صحت اطلاعات متقاضیان، امروز شنبه اعلام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
18 نظرات
  1. زهرا می گوید

    واقعا بهترین کارو کردن اینای ک مخالفن دلالن
    هرکی واقعا ماشین میخواد باید پولشو داشته باشه

  2. Sh می گوید

    سلام چی بگم دوستان همه حرف حق رو زدن فقط از باید از رهبر بخواید این رو حل کنه و نزاره خودرو ساز یه همچین کاری کنه

  3. شبیر می گوید

    شما به من فقط بگید ساقیتون کیه
    بازم به نفه پولدار میشه
    نمیدونم چی بگم .‌‌‌….
    بعد فقیرا چیمیشن بمیرن. چرا چرا!!؟؟

  4. مهدی فلاح می گوید

    خود من شخصا طلا خریدم که ارزش سرمایه‌ام حفظ شود، اگر این‌ها را بفروشم و حسابم را پر کردم و خودرو به نامم در نیامد، ضرر و زیان من را چه کسی پرداخت می‌کند؟ خیلی‌ها همین شرایط را دارند و می‌خواهند با فروش طلا، دلار یورو و… در صورت برنده شدن، مبلغ خودرو را تامین کنند.”این طرح به نفع دلاله

  5. ابراهیم می گوید

    همش که شد به سود دلال
    این دیگه چه عدالتیه
    واقعا از نظر حقوقی این چه رابطه ای هست البته باید گفت یک نوع ایقائ هست و به نفع شرکتهای خودروساز و بیشتر از آن به نفع دلال و پولدار ها شده …وگرنه مردم عادی به چه امیدی پول تهیه کنند که شاید برنده بشند ….هر چند اگر شرط نبود شاید پس از برنده شدن طلا یا ماشین فرسودش رو میفروخت و امید داشت ……اما الان چی
    ای کاش یکم هم مردم فقیر در نظر مسئولین بودند نه منافع خودشون

  6. مجتبی می گوید

    خاک بر سر اون مدیر نادان که همچین تصمیمی گرفته . واقعا با این کار دست دلال قطع شده . اتفاقا به نفع افراد پول دار و سرمایه دار کار شد . خدا ملت رو از شر مدیر نالایق خلاص کنه

  7. هادی می گوید

    حالا هی برین رای بدین به این نماینده های بی بخار و بی وجدان باید خون گریه کرد به حال مسئولی که شمشیرشو از رو بسته بر علیه مردمش واقعا چی فرض کردین مردمو؟! از فقیر میگیرین میدین به غنی؟! بترسین نه از خدا بلکه از 70 میلیون ایرانی که هر روز و هرشب کارشون شده نفرین شما، در نهایت بدهکاریتون به کارما رو پس خواهید داد به جای اینکه سیاست خارجیتو عوض کنی و رشد اقتصادیتو ببری بالا و تورم یه رقمی داشته باشی تصمیمت اینه منابعتو خام بفروشی و کسری بوجه رو از جیب مردم تامین کنی بخدا که شما ایرانی نیستین

    1. سودای عدالت می گوید

      برادران مگرقبلا غیرازینبود؟؟همشون سروته یه مربیان/کلفت ضخیمترونازک وفقیرزیردس تر!

  8. اهورامزدا می گوید

    یعنی بمعنای واقعی کلمه در مورد قشر ضعیف جامعه با این تصمیم ازحالت زالو ب مار آناکندا تبدیل شدین در روشهای قبل خون ملت رو میخوردین حالا خود طرف رو درسته قورت میدین.
    شرف پدرخوانده های مافیا از شما بمراتب بالاتره.

  9. محمود می گوید

    از آقای رئیس جمهور متعجم ! این تصمیمات ظالمانه رو نمی بینه !؟ متوجه نمیشه که این کار دقیقا به سود دلال هست و همین یک ذره سود و شانس رو از مردم عادی سلب می کنن .

  10. محمود می گوید

    این چه تصمیمی هست . دقیقا به سود دلال کار می کنید . یا شما احمق هستید یا مردم و … فرض می کنید . بذارید در قرعه کشی همه مساوی باشند . ماشین ندارید . اجازه واردات نمی دید . واردات دست دوم هم نمی ذارید . کجا به فکر مردم هستید . این چه تصمین ظالمانه ای هست . حالا یک بنده خدای فیش شو بفروشه . قرعه کشی بین ۹ میلیون که نه ۹۰ میلیون باشه . چی از سر شما کم میشه . کامپیتوتر سرش درد میگیره !؟

  11. رضا نیک می گوید

    خب هیچ احمقی حاظر نیست ثبت نام کنه چون پولت حدود دو هفته باید بلوکه باشه با توجه به تورمی که شاهدش بودیم که در ۱۰ روز خودرو دو برابر شد اگر کسی پول واریز کنه بهش نیوفته و این اتفاق بیوفته بعد باید با پولش بره موتور هندا یا گازی ثبت نام کنه فکر نمیکنم کسی همچین ریسکی توی این وضعیت بکنه .

  12. محمد می گوید

    فعلا برخی از مسئولین با دزدها و پولدارها همکاری میکنن هر طرحی که میاد فقیر جماعت باید نظاره گر باشه اه فقرا دامن همه اینهارا خواهد گرفت

  13. منصور. ع. از اردبیل می گوید

    خدای جنسش خوب بوده هر مدیری که این تصمیموگرفته اتفاقعا دست دلالو باز گذاشتید
    فقط به فکر جیب دلال و خودتون هستید

  14. یاس می گوید

    سلام ،مثلااگرکسی پول پسندازنداشته باشه ومنتظرقرعه کشی اسمش دربیادوطلاوقرض خودشوجمجورکنه ،امدیم طلاهاروباضررفروختیم واسممون درنیامدانوقت چطور

    1. مهدی ام می گوید

      واقعا موافقم .حالا فکر کن اگر ۶ میلیون نفر ثبت نام کنن و پول اونا برای ۶ روز بلوکه کنند چه اعتباری میاد سمت ایران خودرو یا اون بانک .اخرش بعد ی هفته میان و میگن برنده نشدی و ۳ روز دیگه پول تو حساب شما از بلوکه خارج میشه کلا دو هفته پول نزد بانک و تو تو این مدت میتونستی با این پول کلی کار کنی یا حتی دلار طلا میخریدی و سود میکردی

  15. مجتبی می گوید

    با این شرایط دست دلالو کوتاه نکردین
    به سودشونم کار کردین
    الان طرف لنگ پوله حواله اون بدبختو با نصف قبمت میخرن پول میزنن حسابش
    این تصمیماتو کی میگیره والا چی میزنین شما

    1. ابراهیم می گوید

      همش که شد به سود دلال
      این دیگه چه عدالتیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.