بررسی کشنده شاکمان Y3 ویرا دیزل

0

شرکت ویرا دیزل، کشنده تک‌محور 44 تنی شاکمان Y3 را در جریان بیست‌وششمین دوره نمایشگاه خودرو تبریز رونمایی کرد؛ پس از معرفی کشنده دماغ‌دار Z3 و کامیونت Y9، این محصول را باید سومین کامیون ویرا دیزل بدانیم که در بازار ایران معرفی شده است.

 قیمت کشنده شاکمان Y3
 مشخصات کشنده شاکمان Y3
 با کیفیت ترین کشنده در ایران
 بهترین کشنده در ایران
 انواع کامیون در ایران
 مجله ماشین سنگین
 قیمت کشنده شاکمان
 مشخصات کشنده شاکمان

نیروی این کشنده از طریق یک پیشرانه شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز با حجم 12 لیتر تامین می‌شود. خروجی این پیشرانه 490 اسب‌بخار قدرت و 2300 نیوتن‌متر گشتاور است که از طریق گیربکس 12 دنده نیمه اتوماتیک ایتون (EATON)، به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این گیربکس به تکنولوژی ZF آلمان مجهز شده و ریتاردر VOITH آلمان نیز دارد.

سیستم تعلیق کشنده شاکمان Y3 در جلو از نوع فنر تخت پارابولیک به همراه کمک فنر است و در عقب و همچنین اتاق، سیستم‌های تعلیق بادی چهاربالن وجود دارد.

امکانات و تجهیزات کشنده ویرا دیزل عبارتند از کروز کنترل، دو تخت‌خواب، صندلی بادی راننده، سیستم تهویه الکترونیکی، آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن، بخاری درجا، کولر درجا، کلید قطع کن برق کشنده، چراغ روز، بادگیر، رادار خطی، لیفت دستی و برقی کابین، تنظیم ارتفاع با کنترل از راه دور، مانیتور 10 اینچی، دوربین عقب، قابلیت حمل کالای خطرناک و …

کاتالوگ کشنده شاکمان (PDF)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.