زمان تحویل و سود مشارکت پیش فروش محصولات ایران خودرو

0

پیش فروش بزرگ ایران خودرو در دهه فجر 1401

شرکت ایران خودرو به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر 1401، درنظر دارد تا بزرگترین طرح پیش فروش تاریخ این شرکت را از ساعت 14 روز پنجشنبه 13 بهمن‌ماه شروع کرده و در تاریخ 22 بهمن‌ماه 1401 نیز به پایان برساند. در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می‌شود.

البته علاوه بر «متقاضیان عادی»، امکان «ثبت نام مادران» و همچنین امکان «ثبت نام دارندگان خودرو فرسوده» نیز وجود داشته که جزییات بیشتر هرکدام را می‌توانید در لینک‌های زیر مطالعه کنید:

  • ثبت نام ایران خودرو برای مادران (طرح جوانی جمعیت)
  • ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو (طرح نوسازی)

همچنین این نکته مهم را فراموش نکنید که در بخشنامه‌های فروش همزمان ایران خودرو، مشتریان فقط در یک بخشنامه، امکان ثبت نام را دارند.

براساس قوانین جدید فروش خودرو که از بهمن‌ماه 1401 اجرایی شده، افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو، برای متقاضیانی که قصد ثبت نام در طرح فروش عادی این شرکت را دارند، الزامی است. البته برای طرح جوانی جمعیت ایران خودرو (ویژه ثبت نام مادران) و همچنین طرح نوسازی ایران خودرو (ویژه مالکان خودرو فرسوده) نیازی به داشتن حساب وکالتی نیست.

پیش فروش بزرگ ایران خودرو ویژه دهه فجر 1401

همچنین بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند. مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده، از 11 لغایت 17 بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با 90 میلیون تومان از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند.

افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند. مشتریان 48 تا 72 ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا 22 بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.