علت لرزش کلاچ کوییک و ساینا در ترافیک چیست ؟

4

خودروهای کوییک و ساینا با افزایش قدرت موتور نسبت به خانواده پراید و تیبا جهت شتابگیری بیشتر و انتقال قدرت بالاتر از موتور به گیربکس سایز فلایویل و دیسک و صفحه را از ۱۸۰ میلیمتر پرایدی و ۲۰۰ میلیتر تیبا به ۲۱۵ میلی متر در دو خودرو فوق افزایش داده است .
مقایسه سایپا کوییک با رنو ساندرو کیفیت سایپا کوییک امکانات رفاهی سایپا کوییک قیمت سایپا کوییک معایب سایپا کوییک مشخصات کوییک سایپا خودروهای سه ستاره باکیفیت ترین خودرو داخلی ارزانترین خودروهای ایرانی مجله خودرو
یعنی در حد خودرو ریو که ۱۶ سوپاپ بوده و نزدیک به ۹۰ اسب بخار قدرت دارد. اما شافت ورودی به گیربکس در کوییک و ساینا  همچنان همان شافت پراید میباشد. این عدم توازن بین قطر دیسک و صفحه و قطر شافت ورودی در هنگام ترافیک و داغ شدن فنرهای خورشیدی پشت دیسک باعث سُر خوردن صفحه،ما بین فلایویل و دیسک میشود. همین امر لرزش شدیدی به چرخها و در نتیجه به کابین وارد میکند.

تفاوت کوییک S با کوییک G دفترچه کوییک S قیمت کوییک S مشخصات کوییک S معایب و مزایای کوییک S موتور کوییک S چیست نمادی داخلی کوییک S مصرف سوخت کوییک آر مصرف بنزین کوییک چقدره بررسی مشکلات خودرو بررسی خودرو بررسی خودروهای جدید تست و بررسی خودرو بررسی خودروسازی ایران مقایسه کوییک مقایسه کوییک با پژو 405 بهترین خودرو ایرانی مجله اتومبیل معرفی خودرو مجله خودرو تعمیرات تخصصی کوییک موتور کوییک چند سوپاپه

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. حسام می گوید

    راه حل لرزش خودرو کوییک بفرمائید چیست لطفاً راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم از توجه شما دوستان

    1. وحید می گوید

      سلام این مطلب از سایت http://www.quickservice-vahid.ir
      کپی برداری شده که باید اددمین محترم باید منبع را ذکر میکرد
      مراجعه کنید به سایت خودمون کال توضیح دادیم

  2. ساینا می گوید

    سلام خب راهکار حل این مشکل لرزش ساینا چی هست؟

  3. ابوالفضل می گوید

    سلام راه کار لرزش ساینا چیه تو ترافیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.