بازیگران زن مجرد ایرانی که ازدواج نکردند + عکس

0

مشهورترین بازیگران زن مجرد ایرانی با عکس و اسامی بازیگران زن ایرانی که ازدواج نکردند و تمایلی هم ندارند را می خوانید

اسامی بازیگران زن مجرد ایرانی

در همه جای دنیا سلبریتی ها در معرض توجهات زیادی هستند و به جهت انبوه طرفدارانشان، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن، برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی آنها بدانند.

اغلب چهره های مشهور تلاش می کنند ازدواج های خود را پنهان نگه دارند اما بسیاری هم هستند هنوز ازدواج نکردند و خود را وقف علایق هنریشان کردند.

مهرانه میهن ترابی از جمله بازیگران مجرد زن ایرانی

مهرانه مهین ترابی متولد 20 مرداد 1336 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیونی است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و سال 1364 با فیلم «گلبهار» جلوی دوربین رفت و با سریال خانه سبز به شهرت رسید.

ایشان از مشهورترین بازیگران مجرد زن ایرانی می باشد که عاشق پیاده روی در پارک است و قورمه سبزی و بیف استراگانوف غذاهای مورد پسندش هستند.

عکس فریبا کوثری در لیست اسامی بازیگران زن که ازدواج نکردند

فریبا کوثری متولد 1 آذر 1345 در زاهدان ، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری می باشد.

فارغ التحصیل دیپلم اقتصاد است که شهرت فریبا کوثری از سال 1380 با سریال معصومیت از دست رفته شروع شد و در سریال های بی گناهان سال 1386 به اوج رسید.

دوست داشت مهماندار هواپیما باشد و هیچوقت دلش نخواسته مادر شود و بیشتر از همه چیز به سلامت روانش اهمیت می دهد.

جالب و خواندنی جالب و شنیدنی بیوگرافی نیکی کریمی بیوگرافی بیل گیتس فالگیری چیست

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست.

تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که سال 1368 وقتی 18 ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت و با فیلم عروس به شهرت رسید.

سال 1386 در جشنواره کن (2007) بعنوان یکی از داوران کن حضور داشت و عاشق عکاسی بوده و به کارگردانی علاقه دارد.

عکس پرستو صالحی بازیگر زن که هنوز مجرد است

پرستو صالحی متولد 9 آبان 1356 در تهران، بازیگر و فعال اجتماعی است.

دانشجوی انصرافی رشته نمایش می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و سپس سال 1377 با فیلم چشم به راه جلوی دوربین رفت و با سریال «زیر آسمان شهر» به شهرت رسید.

در کودکی جراحی زیادی انجام داده و تومور مغزی داشت و پشیمان از تزریق ژل لب است و از طرفداران شدید استقلال میباشد.

دنیای سینما بهترین بازیگران ایرانی بهترین کارگردان دنیا بهترین فیلمنامه نویس ایران بهترین فیلم ایرانی بیوگرافی ژاله صامتی بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی الناز شاکردوست جشن حافظ چیست اینستاگرام بازیگران

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد که سال 1382 وقتی 19 ساله بود با فیلم گل یخ جلوی دوربین رفت و با سریال عروس فراری به شهرت رسید.

عاشق ورزش اسکی و بدنسازی بوده و به مسافرت دور دنیا علاقه دارد و رضا صادقی» و «کرت کوبین» آمریکایی خوانندگان مورد علاقه اش هستند.

بیوگرافی مریلا زارعی اخبار بازیگران اینستاگرام بازیگران ازدواج بازیگران بازیگران سریال جیران بهترین بازیگر زن ایرانی عکس جدید بازیگران بیوگرافی خاله شادونه

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد که از 21 سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و با فیلم دو زن به شهرت رسید.

از سفیران موسسه نیکوکاری مهر آفرین می باشد و از طرفداران اصغر فرهادی و ابراهیم حاتمی کیا است.

سحر زکریا بازیگر مجرد ایرانی

سحر زکریا متولد 28 آذر 1352 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانش آموخته رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می باشد که سال 1374 وقتی 22 ساله بود با سریال در پناه تو جلوی دوربین رفت و با سریال پاورچین به شهرت رسید.

از علاقمندان آشپزی و موسیقی پاپ است و به نقش جدی علاقه دارد.

عکس و بیوگرافی میترا حجار بازیگر زن مجرد ایرانی

میترا حجار متولد 15 بهمن 1355 در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا می باشد که وقتی 20 ساله بود با اجرای برنامه گپی با هنرمندان به اجرا پرداخت و سال 1376 با فیلم غریبانه جلوی دوربین رفت و با سریال پلیس جوان به شهرت رسید.

به عکاسی علاقه دارد و گاهی نقاشی هم می کشد و هنوز ازدواج نکرده است.

لیلا اوتادی از جمله بازیگران زن ایرانی مجرد

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر و شاعر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار خود را شروع کرد و سال 1381 وقتی 19 ساله بود با فیلم چشمان سیاه جلوی دوربین رفت و با سریال آخرین گناه به شهرت رسید.

دوست دارد همه ژانرها را تجربه کند و سفرکردن تقریبا بهترین تفریحش است.

سارا بهرامی در اسامی بازیگران زن ایران مجرد

سارا بهرامی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران بوده که وقتی 27 ساله بود با فیلم آینه های روبرو جلوی دوربین رفت و با سریال پروانه شناخته شد .علاقه زیادی دارد که با اصغر فرهادی کار کند و اندازه نقش برایش مهم نیست.

عکس بهاره افشاری بازیگری که هنوز ازدواج رسمی نداشته است

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد که اولین بار سال 1381 در 18 سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد و با سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید.

رفیق باز است و از دوستای هنری معروف اش الناز حبیبی و نرگس محمدی میباشند و رنگ های مورد علاقه اش سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند.

بیوگرافی پریناز ایزدیار همسر پریناز ایزدیار اینستاگرام پریناز ایزدیار بیوگرافی بازیگران اینستاگرام بازیگران عکس جدید بازیگران

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل مازندران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که سال 1385 با فیلم بازی خطرناک جلوی دوربین رفت و با سریال زمانه به شهرت رسید

عاشق فست فود و تنقلات بوده و دریا حالش را خوب می کند.

هانیه توسلی زیباترین بازیگر زن مجرد ایرانی که علاقه ای به ازدواج نکرد

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است که سال 1379 با فیلم کوتاه روی جاده نمناک جلوی دوربین رفت و با سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید.

به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد و از جمله زیباترین بازیگران زن مجرد ایران که تمایلی به ازدواج ندارد.

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر نقش نقره در جیران بیوگرافی بازیگران اخبار بازیگران ازدواج بازیگران بازیگران سریال جیران

ستاره پسیانی متولد 17 شهریور 1364 در تهران ، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است.

دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد که بازیگری را با تئاتر در سال 1369 وقتی که 5 ساله بود شروع کرد .

در سال 1370 با فیلم بهترین بابا دنیا جلوی دوربین رفت و با سریال همه بچه های من شناخته شد و می گوید آدم جاه طلبی نیست.

همسر طناز طباطبایی ماشین بازیگران ایرانی ماشین بازیگران مشهور بیوگرافی بازیگران بازیگران زن ایرانی عکس بازیگران بیوگرافی طناز طباطبایی اینستاگرام طناز طباطبایی ثروت بازیگران عکس دختر خوشگل دختر زیبا فیلم های طناز طباطبایی Tanaz tabatabaei

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از 18 سالگی با سریال جوانی جلوی دوربین رفت و با سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید .وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند وبه نقاشی و موسیقی علاقه دارد.

اندیشه فولادوند متولد 7 مهر 1361 در تهران ، بازیگر و شاعر می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی می باشد که اولین بار در سال 1379 وقتی 18 سال داشت در فیلم «مریم مقدس» جلوی دوربین رفت و با سریال تنهایی لیلا به شهرت رسید.

به شعر و مطالعه کتاب علاقه دارد و عاشق سفر کردن است .

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد که از 8 سالگی با فیلم دزد عروسک ها وارد بازیگری شد و با سریال قلب یخی به شهرت رسید.

شدیدا طرفدار پرسپولیس است و برنامه نود عادل فردوسی پور را خیلی دوست دارد و از جمله بازیگران مجرد زن ایران می باشد که طرفداران زیادی دارد.

سحر جعفری جوزانی متولد 11 تیر 1357 در آمریکا ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد می باشد که از 8 سالگی با فیلم شیر سنگی جلوی دوربین رفت و با سریال «نقطه چین» به شهرت رسید.عاشق تئاتر بوده و ژانر برایش مهم نیست.

رز رضوی متولد 14 فروردین 1361 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان اسپانیایی است که فعالیت هنری خود را با فیلم سینمایی ملودی در سال 1386 آغاز کرد و با سریال ملکوت به شهرت رسید.

راننده خوبی نیست و از سفر کردن لذت میبرد و سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی است.

او در حالی در اسامی  بازیگران زن مجرد ایرانی حضور دارد که شایعات زیادی از ازدواج او با محمدرضا شریفی نیا بارها پخش شده که صحت نداشته است.

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال روزهای زندگی جلوی دوربین رفت و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید.

به شدت در ورزش فعال است و از علاقه مندان ورزش والیبال و سوارکاری میباشد.در موسسه خود بیش از 1000 بچه تحت پوشش دارد و خود نیز شخصا سرپرستی 6 دختر و 2 پسر معلول را بر عهده دارد.

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد که سال 1389 در 27 سالگی با سریال «فاصله ها» وارد قاب تلویزیون شد و سال 1391 با فیلم «قائده تصادف» شناخته شد.

از معروف شدن می ترسد و عاشق سرعت است و به بازی ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا را علاقه دارد.

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دیپلمه رشته نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد که از 6 سالگی وارد با فیلم بهترین بابای دنیا وارد بازیگری شد و با سریال صاحبدلان به شهرت رسید .هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد و از طرفداران استقلال میباشد.

سوسن پرور متولد 30 دی 1354 در اراک، بازیگر و کارگردان تئاتر است .فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد که از 19 سالگی با تئاتر شروع کرد.او سال 1387 در 33 سالگی با سریال «بزنگاه» به شهرت رسید و از جمله بازیگران زنی است که ازدواج نکردند.

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.