ایران خودرو بهترین شریک هایما است

0

مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم‌ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می‌شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.

مدیرعامل شرکت هایما

آقای «لو گوگانگ» در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس، با بیان این که امسال باوجود برخی رویکرد‌ها در روابط بین المللی و همچنین تاثیرات همه گیری کرونا، همکاری هایما و گروه صنعتی ایران خودرو صمیمانه و نزدیک دنبال شده و به نتایج قابل توجهی دست یافته ایم، گفت: با گذشت مدت کوتاهی از عرضه SUV قدرتمند هایما ۸ S اکنون عرضه محصول کراس اوور هفت نفره لوکس هایما ۷ ایکس به بازار ایران را تحقق بخشیده ایم.

وی به تاریخچه خودروسازی هایما اشاره کرد و گفت: هایما در سال ۱۹۸۸ در هانیان چین متولد شد و تنها شرکت دارای صلاحیت برای تولید خودرو‌های با سوخت سنتی و انرژی جدید در بندر آزاد هانیان است.

مدیرعامل هایما افزود: این شرکت در طول سال های فعالیت خود، تجربه همکاری بین المللی زیادی را کسب کرده و از سال ۲۰۰۶ به آسیای جنوب شرقی، آمریکای مرکزی و جنوبی صادرات داشته و به تدریج به برندی معتبر تبدیل شده است.

وی با بیان این که در آینده نزدیک دست‌یابی به سه تحول در دستور کار هایماست، گفت: تحول به سمت بین المللی شدن و تغییر از بازار داخلی به سمت بازار‌های بین المللی، حرکت به سمت خودرو‌هایی با انرژی جدید و خودرو‌های هوشمند و تبدیل شدن به ارایه کننده خدمات سیار هوشمند سبز، سه تحول هایما در آینده خواهد بود.

«لو گوگانگ» با بیان این که با امضای توافق نامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین و سفر اخیر رییس جمهوری ایران به چین، مشارکت راهبردی جامعه ایران و چین وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: با این پیش زمینه قوی، هایما در آینده به طور مستمر مطابق با نیاز مصرف کنندگان ایرانی محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد و به طور پیوسته کیفیت محصولات و سطح خدمات پس از فروش را ارتقا خواهد داد.

وی گفت: هایما طی سال‌های اخیر به واسطه سرمایه گذاری‌ها و اقدامات گسترده در بازار‌های بین المللی تجربه مطلوبی از سلایق مصرف کنندگان به دست آورده و در جهت ایجاد احساس رضایت و درجه وفاداری مشتریان هایما تلاش‌های گسترده‌ای را به کار گرفته است.

«لو گوگانگ» تصریح کرد: ما بر این باوریم که هایما و ایران خودرو از امکانات و ظرفیت‌های فراوانی برای افزایش سهم بازار ایران و منطقه برخوردارند و به طور حتم با کمک هم، به طور مشترک در این مسیر گام برمی داریم.

مدیرعامل هایما افزود: هایما ۷ ایکس نه تنها مناسب کلاس تجاری بلکه بهترین انتخاب برای سفر‌های خانوادگی است و به عنوان یک محصول متفاوت در بازار خودرو ایران، همانند خودرو‌های دیگر هایما؛ یعنی ۸ S, S ۷, S ۵ این محصول نیز مورد استقبال مصرف کننده ایرانی قرار خواهد گرفت.

منبع:صداوسیما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.