بهترین خودرو الکتریکی خاص برای ثروتمندان +عكس

0

افراد ثروتمند جهان همیشه به دنبال خرید کالاها و وسایل لوکس، گران‌قیمت و منحصر‌به‌فرد هستند. این کالاها ممکن است یک خودروی خاص، خانه‌ای لوکس، جواهرات باارزش یا لباس‌های خاص باشد.

خودروهای برقی با ورود به دنیای حمل‌و‌نقل انقلابی را به وجود آورند. بعضی از این خودروهای الکتریکی خاص و گران‌قیمت هستند که تنها ثروتمندان و میلیونرها به دنبال خرید آن می‌روند.

خودرو گران‌قیمت لوتوس اوایا

لوتوس اوایا اولین ابر خودرو تمام برقی تولید شده توسط بریتانیا است. چهار موتور برقی در داخل این خودرو استفاده شده که در مجموع هزار و 973 اسب بخار قدرت دارند. اسم این خودرو یعنی اوایا یک کلمه به زبان عبری است که معنی «اولین چیز» می‌دهد.

این خودرو الکتریکی در کمتر از سه ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. 8/6 ثانیه زمان لازم است تا این خودرو به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو حدود 320 کیلیومتر در ساعت است.

شارژ کردن موتورهای این خودرو تنها 9 دقیقه طول می‌کشد. جالب آنکه با هر بار شارژ می‌توان مسافتی حدود 400 کیلومتر را با این خودرو طی کرد.پنج حالت رانندگی خودکار برای این خودرو در نظر گرفته شده که شامل نهایت ظرفیت پیمایش، بزرگراه، شهری، پیست

پنج حالت رانندگی خودکار برای این خودرو در نظر گرفته شده که شامل نهایت ظرفیت پیمایش، بزرگراه، شهری، پیست مجهز و اسپرت می‌شود.

 

شرکت لوتوس اعلام کرده که این خودرو با رویکرد «طراحی شده با جریان هوا» تولید شده است. فرورفتگی‌هایی که بر روی خودرو قرار دارد سبب شده تا جریان هوا در بهترین حالت ایرودینامیک خودرو را دربر بگیرد. این خودرو دو میلیون پوند قیمت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.