هزینه رفت و برگشت با خودرو به کیش چقدر است؟

0

بنابر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش، هزینه رفت و برگشت با خودرو به این جزیره ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

مرتضی رمضانی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش امروز در گفت و گویی رسانه ای از ظرفیت پذیرش هزار خودرو با مدت ماندگاری ۵ روز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبرداد.

وی افزود: ‌نرخ حمل خودرو به صورت رفت و برگشت به جزیره کیش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و سامانه آنلاین به آدرس:www.ticket.kishports.com برای حمل خودرو به کیش و از کیش به سرزمین اصلی در نظر گرفته شده است و ضروری است تا گردشگرانی که با خودرو قصد سفر به کیش را دارند می توانند قبل از مراجعه به بندر، وارد سامانه شوند تا زمان و شناور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هر خودرو فقط ۵ روز می تواند در کیش بماند

این مسؤول ظرفیت تاب آوری کیش به لحاظ تعداد خودرو را حدود ۲۰ هزار دستگاه عنوان کرد و بیان داشت: اکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو در کیش با پلاک کیش تردد دارند و ظرفیت ورود روزانه ۱۰۰۰ خودرو هم ایجاد شده و هر خودروی میهمان در کیش فقط ۵ روز فرصت ماندن در کیش را دارد و به ازای هر روز اضافه باید ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

چه خودروهایی در نوروز نمی توانند وارد شوند؟

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی۱۴۰۲، داشتن معاینه فنی را شرط ورود خودرو به جزیره کیش دانست و افزود: در ایام نوروز از ورود کامیون، اتوبوس، مینی بوس، ون، تاکسی و وانت به جزیره کیش به جز کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوخت جلوگیری می شود.

رمضانی خاطر نشان کرد: گردشگرانی که قصد اقامت در کمپ های اسکان نوروزی را دارند باید از چادرهای شخصی خود در محل های مشخص شده استفاده کنند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ادامه داد: تلفن ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶ و متشکل از ۲۰ خط به عنوان “سامانه پاسخگویی بنادر کیش” در نظر گرفته شده است که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های مردمی خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.