رونمایی از پژو 2008 اسپرت در نمایشگاه خودرو بانکوک 2023

0

در نمایشگاه بین‌المللی خودروی بانکوک 2023 (BIMS) علاوه بر محصولات جدید شرکت‌های خودروسازی، با نمونه­‌های تغییر یافته از مدل‌های فعلی هم مواجه هستیم. پژو 2008 اسپرت کانسپت هم به این رویداد آمده است، تا قابلیت‌های یک کراس‌اور رده B در تغییرات ظاهری را نمایش دهد.
صحبتی از تغییرات احتمالی مشخصات فنی پژو 2008 اسپرت کانسپت به میان نیامده است، بنابراین احتمال دارد که تنها با مجموعه­‌ای از تغییرات ظاهری مواجه هستیم.جزئیات سبز روشن که رینگ‌ها، بخش زیرین بدنه و باله عقب پژو 2008 اسپرت کانسپت را تزئین کرده، طرحی که در سال 2020 روی پژو 508 PSE اعمال شده بود را به یاد می‌­آورد.

گلگیرها و سپرهای سفارشی، خشونت ظاهری و البته ابعاد بدنه پژو 2008 اسپرت کانسپت در طول و عرض را افزایش داده است. در نمای جانبی و بالای شیشه جلو با خطوط مورب مواجه هستیم، که فرم سه تایی چراغ‌های دیلایت پژو 2008 را تداعی می­کند.

در بخش پایینی سپر جلو و گلگیرهای جلو و عقب، مسیرهای تازه‌­ای برای هدایت جریان هوا تعبیه شده است، که احتمالاً بهبود آیرودینامیک بدنه را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر باله بزرگ که قبلاً به آن اشاره شد، در نمای عقب پژو 2008 اسپرت کانسپت با دیفیوزر، مسیر جریان هوا و دو خروجی اگزوز در دو طرف سپر عقب مواجه هستیم.


در نمایشگاه بانکوک 2023، صحبتی از تغییرات احتمالی مشخصات فنی پژو 2008 اسپرت کانسپت به میان نیامده است، بنابراین احتمال دارد که تنها با مجموعه­‌ای از تغییرات ظاهری مواجه هستیم.

نسل دوم پژو 2008 علاوه بر اسپانیا، چین و پاکستان، در ویتنام و مالزی هم تولید می­‌شود تا به تقاضای مشتریان منطقه جنوب‌شرقی آسیا پاسخ بگوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.