خبر خوش برای جاماندگان پیش فروش یکپارچه خودرو

0

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در صفحه توییتر خود از بازگشایی مجدد سایت سامانه یکپارچه خودرو در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه خبر داد.

طرح پیش فروش 500 هزار دستگاه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اسفندماه آغاز شد، اما با توجه به اینکه اجرای این طرح در آخرین روزهای سال گذشته استارت خورد برخی متقاضیان با وجود داشتن تمام شرایط به دلایل مختلف موفق به ثبت درخواست خود در بازه تعیین شده (26 لغایت 29 اسفند ماه) نشده بودند. به همین دلیل وزارت صمت برای آن دسته از متقاضیان که پیش‌نیاز ثبت‌نام در این طرح (تعریف حساب وکالتی به‌نفع سازمان حمایت و واریز 100 میلیون تومان) را انجام داده و توسط بانک‌ها تایید شده‌اند، مهلتی 2 روزه در نظر گرفت که این فرصت امروز به پایان رسید و حال سخنگوی این وزارتخانه از تمدید این مهلت خبر می دهد.

امید قالیباف در صفحه توییتر خود اعلام کرده است « ثبت‌نام خودروهای داخلی امروز به پایان می‌رسد، اما باتوجه به اینکه برخی بانک‌ها هنوز لیست افرادی که در موعد مقرر (٢٠ تا ٢٣ اسفند ماه) حساب وکالتی به‌نام سازمان حمایت ایجاد کرده‌اند، را اعلام نکرده‌اند، مقرر شد در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه، سامانه فقط برای ثبت‌نام این متقاضیان باز شود».

اکوایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.