رونمایی از پیکاپ نسل جدید شورولت سیلورادو ۲۰۲۴

0

شورولت با اعلام برخی تغییرات در وانت پیکاپ محبوب سیلورادو ورود آن به مدل سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. مواردی همچون پیشرانه جدید و آپشن های گسترده‌تر جزو به‌روزرسانی‌های سیلورادو فیس لیفت هستند.

 پیکاپ شورولت سیلورادو  عکس شورولت سیلورادو  قیمت شورولت سیلورادو  مشخصات شورولت سیلورادو  پیکاپ شورولت سیلورادو 2024  بهترین پیکاپ های دنیا  محصولات جدید شورولت  اخبار آمریکا  معرفی خودرو

نسل فعلی شورولت سیلورادو در مدل سال ۲۰۲۲ خود به‌روز شده بود که شامل به بهبود طراحی ظاهری، تکنولوژی‌های بیشتر کابین و ارائه نسخه آفرود ZR2 بود. البته تغییرات رخ داده در مدل سال ۲۰۲۴ ملایم‌تر هستند و بیشتر روی بهبودهای جزئی تریم های گوناگون تمرکز دارند. سیلورادو ۲۰۲۴ هم‌اکنون و برای اولین بار در تریم ZR2 با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل دورامکس عرضه می‌شود. قدرت این نیروگاه به ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۷۱ نیوتون متر می‌رسد. شایان ذکر است نسخه استاندارد سیلورادو ZR2 از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۴ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند.

پیشرانه دورامکس یاد شده تنها تغییر رخ داده در سیلورادو ۲۰۲۴ نیست اما بهبودهای دیگر خیلی چشمگیر نیستند. شورولت تصمیم گرفته نام پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری خود را توربومکس بگذارد. این نیروگاه نیز ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۹ نیوتون متر گشتاور دارد هرچند آمریکایی‌ها اشاره‌ای به بهبودهای پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری نکرده‌اند. پیشرانه یاد شده در مدل سال قبل ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کرد.

وانت پیکاپ موردبحث هم‌اکنون با دو رنگ جدید آبی لیکشور و خاکستری اسلیت در دسترس است. نشانگر کمربند ایمنی عقب و سیستم اگزوز فعال با حالت اسپرت نیز جزو دیگر بهبودهای سیلورادو مدل ۲۰۲۴ هستند. همچنین مدل میدنایت ادیشن هم‌اکنون با تریم های کانتری در دسترس است و می‌توان پله‌های تاشو برقی و چراغ‌های LED را برای آن سفارش داد. مشتریان می‌توانند تریم های کانتری را با کروز کنترل تطبیقی نیز در اختیار داشته باشند. پکیج ظاهری تیره رنگ هم برای تریم های کاستوم، کاستوم تریل باس، RST، LT تریل باس و ZR2 در دسترس خواهد بود.

 پیکاپ شورولت سیلورادو
 عکس شورولت سیلورادو
 قیمت شورولت سیلورادو
 مشخصات شورولت سیلورادو
 پیکاپ شورولت سیلورادو 2024
 بهترین پیکاپ های دنیا
 محصولات جدید شورولت
 اخبار آمریکا
 معرفی خودرو

این خودروساز آمریکایی اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم را نیز برای تریم WT در نظر گرفته است. پکیج‌های ایمنی و WT نیز با دستیار پارک جلو و عقب همراه می‌شوند و نهایتاً می‌توان به برخی تغییرات ظاهری اشاره کرد. فعلاً قیمت سیلورادو ۲۰۲۴ مشخص نیست اما مدل سال ۲۰۲۳ آن قیمت پایه ۳۸,۱۹۵ دلار داشته است. به نظر می‌رسد قیمت خودروها در حال افزایش است و شاید سیلورادو نیز چنین چیزی را تجربه کند.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.