بررسی موتورسیکلت مسابقه ای ایندین چلنجر RR (عکس)

0

شرکت ایندین قصد دارد یک موتورسیکلت مسابقه‌­ای به نام چلنجر RR را برای عرضه به علاقمندان حرفه‌­ای و همچنین مجموعه‌داران وارد بازار کند.

 مجله موتورسیکلت
 معرفی موتور سیکلت
 سریعترین موتور دنیا
 ایندین چلنجر RR
 موتورسیکلت دست ساز
 بهترین موتور سیکلت ها

ایندین چلنجر RR فقط مجوز حضور در پیست مسابقات را به دست آورده است و مجاز به حرکت در معابر عمومی نیست.
ایندین چلنجر RR که توسط S&S Cycle و به صورت دست­‌ساز ساخته شده، به تنظیمات ریس مشابه با موتورسیکلت Tyler O’Hara مجهز شده است، که دومین قهرمانی این راننده مشهور را در سال گذشته برای او به ارمغان آورد. برای ادای احترام به شماره 29 که روی موتورسیکلت پیروز نصب شده بود، ایندین چلنجر RR هم در تیراژ 29 دستگاه تولید خواهد شد.

ایندین چلنجر RR به مجموعه­‌ای گسترده از لوازم سفارشی برند S&S Cycle مجهز شده است. سیستم اگزوز اسپرت، رینگ‌های 17 اینچی، کمک­‌فنرهای قابل تنظیم، محفظه لوازم فیبرکربنی، گلگیر عقب از جنس فایبرگلاس، دسته موتورهای قابل تنظیم و صندلی مسابقه­‌ای Saddlemen با ارتفاع بالاتر، از مهمترین موارد قابل اشاره است.

پیشرانه 1835 سی­‌سی این موتورسیکلت هم در بخش پیستون، سرسیلندر، میل بادامک، ورودی هوا و دریچه گاز توسط S&S Cycles مورد تغییر قرار گرفته است. کالیپرهای چهار پیستون M4 از برمبو و دیسک‌های 330 میلیمتری در محور جلو از SBS تامین شده، درحالی‌که در محور عقب، کالیپر تکی Hayes در کنار دیسک EBC قرار گرفته است.

ایندین برای تعلیق چلنجر RR به سراغ Ohlins رفته و علاوه بر نصب صفحه پشت آمپر دیجیتال و افزایش سرعت تعویض دنده، برنامه‌­ریزی ECU را مورد بازنگری قرار داده است.

آقای Gary Gray که قائم مقام بخش فناوری، سرویس و مسابقات شرکت ایندین را برعهده دارد، با اشاره به افزایش مسابقه King of the Baggers در میان مخاطبان، چلنجر RR را یک مدل مسابقه‌­ای مخصوص پیست توصیف کرده است، که از بسیاری جهات به موتورسیکلت قهرمان در مسابقات مذکور، شباهت دارد. بنابر گفته‌­های آقای Gray، ایندین چلنجر RR فقط مجوز حضور در پیست مسابقات را به دست آورده است و مجاز به حرکت در معابر عمومی نیست.
منبع : paultan.org

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.