ارسال دعوتنامه 1108 خودروی وارداتی تا آخر هفته

0

سخنگوی وزارت صمت گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده و تا پایان هفته برای تمام متقاضیان دعوتنامه ارسال می‌شود.

امید قالیباف اظهار داشت: کار واردات خودرو همچنان ادامه داشته و در مراحل مختلفی قرار دارد. برخی خودروها در شرکت‌های مبدا در خط تولید هستند، بخشی در حال بارگیری، بخشی در حال حمل روی کشتی، بخشی در گمرک در حال تخلیه و بخشی هم ترخیص شده است.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه بخشی از خودروهای وارداتی زودتر تحویل مشتریان می‌شود، گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شد که در این هفته برای تمام آن‌ها از سوی شرکت سایپا دعوتنامه ارسال می‌شود.

قالیباف اضافه کرد: هفته آینده احتمالاً ۳۰۰ دستگاه هیوندای النترا عرضه خواهد شد و این روند ادامه خواهد داشت، اما در خرداد ماه با اوج تنوع مدل‌ها و همینطور افزایش تیراژ خودروهای وارداتی مواجه خواهیم بود و بخش زیادی از متقاضیان خودرو خود را خواهند شناخت.

به گفته وی، این هزار و ۱۰۸ خودرو، شامل خودروهای چانگان CS۳۵ و CS۳۵ پلاس است.

قیمت چانگان CS۳۵ پلاس مشخصات چانگان CS۳۵ پلاس امکانات چانگان CS35 بررسی چانگان cs35 فروش چانگان CS35 قیمت چانگان CS35 مزایای چانگان CS35 مشخصات فنی چانگان CS35 محصولات جدید سایپا جدیدترین خودروهای وارداتی جدیدترین خودروهای وارداتی سایپا خودروی مونتاژی معرفی خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.