مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست + عکس و بیوگرافی

0

عباس موزون سه دقیقه در قیامت ،همسر و فرزندان عباس موزون ،بیوگرافی همسر عباس موزون کیست ،سرور توتونچی زندگی پس از زندگی

بیوگرافی عباس موزون کارگردان و مجری

دکتر عباس موزون متولد ۲۴ شهریور ۱۳۵۲ در شهر دزفول کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات، متخصص در انجام تحقیق و پژوهش های علمی، فارغ التحصیل مهندسی تکنولوژی و سینما بوده و دارای مدارک کارشناسی ارشد سینما می باشند و آثار فاخری از ایشان موجود است و در حال حاضر نیز تحقیق و نویسندگی کتابی را برعهده دارند که تجربه ی مرگ موقت، محوریت محتوایی آن می باشد و نام آن مکان بی مکانی ، زمان بی زمانی است.

 بیوگرافی عباس موزون  همسر عباس موزون  مجری زندگی پس از زندگی کیست  بهترین برنامه صدا و سیما  خانواده عباس موزون  بهترین مجری معروف  بیوگرافی مجری تلویزیون  اخبار صدا و سیما

آغاز فعالیت حرفه ای

موزون کارش را در حدود ۱۷ یا ۱۸ سال پیش با انجمن سینمای جوان آغاز کرد.

او در مدت فعالیت خود با یک تجربه گر به اسم زمانی اهل اصفهان بود آشنا شد و تجربیات او را شنید و تجربیات او را شنید، اما وی به دلیل قضاوت های مردم اجازه چاپ نداد.

اما بعدا همایشی در دانشگاه یزد در دی ۹۵ با حضور تجربه گران برگزار کرد و سپس اقدام به راه اندازی کانالی در فضای مجازی ایجاد کرد و همین کانال راه ارتباطی خوبی برای ارتباط بین او و تجربه گرها بود.

همسر عباس موزون کیست

 بیوگرافی عباس موزون
 همسر عباس موزون
 مجری زندگی پس از زندگی کیست
 بهترین برنامه صدا و سیما
 خانواده عباس موزون
 بهترین مجری معروف
 بیوگرافی مجری تلویزیون
 اخبار صدا و سیما

ایشان متاهل بوده و ازدواج کرده است

او درباره خانواده و همراهی همسر و فرزندانش گفت: همسرم می‌گوید که الان ما ۴ سال است که با گور ، کفن ، مرگ و… همراهیم. خانواده ام واقعا با من همراهی کردند. حتی فرزند کوچک‌ترم هم تحت تاثیر این فضا قرار گرفته است و می‌گوید پس از مرگ روحمان از تن جدا می‌شود و به آرامش می‌رسیم.

در کل می توانم بگویم روحیه خانواده‌ام بزرگ ترین هزینه‌ای بود که من دادم.

شهرت با اجرای برنامه زندگی پس از زندگی

شبکه چهار در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ برنامه ای به نام زندگی پس از زندگی را با اجرای عباس موزون روی آنتن برده است.
این برنامه درباره زندگی آدم‌هایی است که مرگ موقت را در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم تجربه کرده و به زندگی عادی بازگشته‌اند.
به زبان ساده تر مرده و زنده شدند. وی علاوه بر تئاتر، کارگردانی و اجرا را هم آموخت تا در این برنامه درست عمل کند

سوژه های زندگی پس از زندگی چه کسانی هستند

سوژه‌ها حاصل چهار سال پژوهش از مناطق مختلف ایران هستند و در خلال برنامه گفت‌وگویی ویدئویی از پیش ضبط شده با کارشناسی غیرایرانی پیرامون موضوع پخش می‌شود.

عباس موزون مجری و تهیه کننده زندگی پس از زندگی

 بیوگرافی عباس موزون
 همسر عباس موزون
 مجری زندگی پس از زندگی کیست
 بهترین برنامه صدا و سیما
 خانواده عباس موزون
 بهترین مجری معروف
 بیوگرافی مجری تلویزیون
 اخبار صدا و سیما

با دیدن مستندی از ریموند مودی، روانپزشک آمریکایی و پایه‌گذار تجربه‌های پس از مرگ در حدود ۲۵ سال پیش جرقه ساخت برنامه با محتوای زندگی پس از مرگ در ذهنش زده شد، برای این منظور به سراغ مطالعه کتاب‌های فرا روان‌شناسی و دینی با موضوع برزخ رفت و همیشه آرزو داشت مجموعه ای با موضوع مرگ موقت با تجربه گران ایرانی بسازد.

عباس موزون تهیه کننده این برنامه ۴ الی ۵ سال از عمرش را وقف ساخت این برنامه کرده است.

طرح اولیه ساخت برنامه ای با موضوع مرگ موقت در زمانی شکل گرفت که افسر وظیفه بود و پس از آن ۴ الی ۵ سال از عمرش را وقف ساخت این برنامه کرده است.

اخراج از کار و فروش زمین

عباس موزون برای ساخت و گفنگو با سوژه ها دائم در سفر بود و برای همین دلیل از کارش بیکار شد و برای جبران هزینه های سفر و مستندهای خود، مجبور به فروش زمینش شد و به دنبال ساخت برنامه ای رفت که در آن زمان هیچ کس تصویبش نکرده بود.

زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

برنامه زندگی پس از زندگی در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۱۵ پخش و ساعت ۱ بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر روز بعد بازپخش می شود

فعالیت در تئاتر

عباس مردم زمانی که ۱۶ سال بود وارد حوزه اطلاعات و نیز زندگی شده و چندین مقام استانی را نیز در سمت کارگردانی و بازیگری تئاتر به دست آورد و در زمینه عکاسی و تصویربرداری سینمای جوان نیز فعالیت می‌کرد او در این سالها توانست به دانشگاه برود و در رشته متالوژی و کارگردانی سینما تحصیل کند در سال ۱۳۷۵ مدرک خبرنگاری خود را دریافت کرده و در استان‌های خراسان، ایلام، تهران و قم مشغول تدریس زبان بدن بوده است

عباس موزون در سال ۱۳۹۷ مستند «هند دوستان» را در تهیه کرد که از شبکه افق منتشر شد.

اینستاگرام عباس موزون

صفحه شخصی این پژوهشگر و کارگردان با آیدی abbas_mowzoon در دسترس عموم قرار دارد

راههای ارتباطی با عباس موزون

شماره تلفن واتساپ او برای برقراری ارتباط با ایشان درباره تجربه مرگ موقت و آیدی تلگرام و واتساپ و وب سایت او در زیر به نشانی: وبZendegitv.com
تلگرامZamaniNDE
۰۹۰۲۲۳۰۰۴۸۸واتساپ+iGapمی باشد

آثار و سوابق کاری

مجموعه مستند ایرانگرد برترین‌ مستند کشور شد

مستند ایرانگری به کارگردانی عباس موزون به عنوان برترین مستند کشور در سال ۱۳۹۷ از نگاه مردم انتخاب شد

مستند هندوستان کاری از : عباس موزون

منبع:حرف تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.