معرفی لکسوس LC مدل 2024

0

مدل ۲۰۲۴ لکسوس LC در اروپا معرفی شده است و نسخه Ultimate Edition آن ارائه می‌شود. این محصول با فرم کوپه و یا کانورتیبل دردسترس خواهد بود. این نسخه ویژه، به پیشرانه V8 مجهز و با رنگ سفید Hakugin مات تزئین شده است.

”لکسوس LC نسخه Ultimate از پیشرانه ۵ لیتری بهبودیافته نیرو می‌گیرد که عملکرد نرم‌تر، صدا و پاسخ بهتری دارد. مهندسان لکسوس، دیفرانسیل عقب را نیز کالیبره کردند.“گفته می‌شود که رنگ این خودرو از خودروهای اسپورت لکسوس که نماد آن LFA است، الهام گرفته شده است‌. ظاهر بدنه مات بوده و با جزئیات مشکی‌رنگ تضاد دارد.

برای تمایز بیش‌تر این نسخه با نسخه معمولی، برای اولین بار از کاناردهایی با شکل‌گیری تدریجی استفاده شده است. درواقع این المان‌های آیرودینامیکی، روی سپر جلو قالب‌گیری شده‌اند. درحالی که در سایر محصولات، به عنوان یک عنصر به سپر متصل می‌شوند. لکسوس می‌گوید که آن‌ها نقش مهمی در هندلینگ و پایداری دارند. زیرا به جریان هوا کمک می‌کنند.

هنوز تصاویر نسخه کوپه Ultimate Edition  منتشر نشده است؛ اما مشخص شده که بال عقب فیبرکربنی آن مشکی‌رنگ است.
2024 لکسوس LC

فضای داخلی این نسخه ویژه، به رنگ آبی Kachi درآمده که از نخ‌های موجود در زره‌های سامورایی الهام گرفته شده است. این رنگ یک آبی متمایل به سیاه است.

لکسوس شماره سریال خودرو را روی یک صفحه آلومینیومی جلوی اهرم تعویض دنده قرار داده است. سایر ویژگی‌های کابین شامل صفحه‌هایی با عبارت حک شده Limited Edition و صفحات آلکانتارا روی درها و کنسول هستند‌.

این محصول از پیشرانه ۵ لیتری بهبودیافته نیرو می‌گیرد که عملکرد نرم‌تر، صدا و پاسخ بهتری دارد. مهندسان لکسوس، دیفرانسیل عقب را نیز کالیبره کردند.

لکسوس LC مدل 2024 معمولی در اروپا ارتقا یافته و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، تشخیص صدا و … دارد. اکنون به جای پد لمسی، کنترل‌ها روی کنسول قرار گرفته‌اند. برای فضای داخلی از ترکیب رنگ سفید و آبی استفاده شده است. رنگ‌های جدید Heat Blue Contrast Layering و Sonic Copper نیز برای بدنه اضافه شده است.


2024 لکسوس LC

سایر ویژگی‌های جدید عبارتند از سه مدل رینگ‌های جدید ۲۰ و ۲۱ اینچی، دوربین کنترل پانوراما و سیستم ارتقایافته ایمنی + لکسوس. مهندسان سیستم ترمز را دوباره تنظیم کرده‌اند و علاوه بر آن، روی گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز کارهایی انجام داده‌اند تا حرکات راننده را بهتر پیش‌بینی کند. پکیج باتری اکنون از سلول‌هایی با ظرفیت بالاتر تشکیل شده است.

لکسوس از ماه مه تولید LC معمولی مدل ۲۰۲۴ را در اروپا آغاز می‌کند و نسخه Ultimate Edition نیز در ماه سپتامبر به خط مونتاژ خواهد رسید.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.