معرفی آکورا اینتگرا تایپ S (عکس)

0

برند آکورا با معرفی نسل جدید NSX، اینتگرا و تریم تایپ S از محصولات خود، قصد دارد تصور ذهنی مخاطبان از سازنده خودروهای اسپرت و هیجان­‌انگیز در دهه‌­های 80 و 90 میلادی را دوباره زنده کند.

برای پاسخگویی به انتظارات مخاطبان از آکورا اینتگرا، برند ژاپنی تصمیم گرفته نسخه تایپ S از این مدل سدان را به عنوان نیرومندترین محصول این برند ژاپنی عرضه کند.

 آکورا اینتگرا تایپ S  قیمت آکورا  قیمت آکورا RDX  قیمت آکورا nsx  محصولات جدید آکورا  نمایندگی آکورا در ایران  خودرو خارجی  معرفی خودرو

طراحی آکورا اینتگرا تایپ S

آکورا اینتگرا تایپ S با کاپوت آلومینیومی به همراه هواکش، گلگیرهای عریض، دیفیوزر عقب و سه خروجی اگزوز از بخش میانی، از نسخه استاندارد متمایز شده است. رنگ نارنجی صدفی Tiger Eye به صورت انحصاری برای این مدل ارائه می­‌شود.

البته برخی لوازم اضافه همچون باله لبه صندوق و روکش آینه­‌ها از جنس فیبرکربن، رینگ‌های 19 اینچی مسی رنگ، لوگوی نورانی آکورا و اهرم تعویض دنده آلومینیومی هم برای این خودرو قابل سفارش است.

امکانات آکورا اینتگرا تایپ S

فهرست تجهیزات رفاهی آکورا اینتگرا تایپ S مواردی همچون صندلی‌های جلو با طراحی اسپرت و گرمکن، صفحه پشت آمپر 10.2 اینچی، نمایشگر لمسی 9 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، نمایشگر مجازی روی شیشه جلو (هداپ)، سیستم صوتی 3 بعدی ELS Studio با 16 بلندگو و شارژر بی‌سیم را شامل می­‌شود.

مشخصات فنی آکورا اینتگرا تایپ S

آکورا اینتگرا تایپ S به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 320 اسب‌­بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که حداکثر توان و گشتاور را در دورشمار 6.500 و 2.600 الی 4 هزار دور بر دقیقه ارائه می­‌کند.

نیروی پیشرانه این سدان اسپرت از طریق گیربکس شش سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش-محدود به چرخ‌ها منتقل می­‌شود. البته ارقام مربوط به شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت فعلا اعلام نشده است.

سیستم تعلیق آکورا اینتگرا تایپ S با سه حالت رانندگی کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس هماهنگ می­‌شود. ضخامت میله تعادل جلو هم با 2 واحد افزایش نسبت به مدل استاندارد اینتگرا به 29 میلی‌متر می‌­رسد.

کالیپرهای چهارپیستون ساخت برمبو با قابلیت خنک‌شوندگی در محور جلو قرار گرفته، درحالی‌که رینگ‌های 19 اینچی 10 پره خاکستری Shark، با تایرهای پایلوت اسپرت 4S به ابعاد 265/30 همراه شده است.

عملکرد خوب گیربکس و کلاچ، تاخیر کم توربوشارژ، دورگیری سریع‌تر از نسخه استاندارد در کنار افزایش گشتاور و دیفرانسیل لغزش-محدود که به صورت استاندارد نصب شده، امکان رانندگی هیجان‌انگیز با آکورا اینتگرا تایپ S را فراهم کرده است.

قیمت و برنامه عرضه آکورا اینتگرا تایپ S

آکورا اینتگرا تایپ S در رویداد آکورا گرندپری رونمایی خواهد شد، که ظرف چند روز آینده در لانگ بیچ برگزار می­‌شود. این خودرو از ژوئن در ایالات متحده به فروش می‌­رسد، اما رقم قیمت هنوز اعلام نشده است.

مسئولان آکورا باید توجه کنند که برچسب قیمت بیش از 45 هزار دلار برای اینتگرا تایپ S، این خودرو را وارد رقابتی مستقیم با آئودی S3 و مرسدس آام‌گ CLA35 خواهد کرد، که شاید نتیجه خوشایندی نداشته باشد، اما تعیین قیمت رقابتی، می‌­تواند نظر مشتریان را به سوی اینتگرا تایپ S جلب کند.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.